18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Creepy rendering z nowej gry

lobominator • 2013-07-06, 16:22
Tak jak kiedyś wspominałem, pracujemy teraz z ekipą nad stworzeniem pewnej komercyjnej gierki. Poniżej pokażę Wam jednego z potworasów, jakie będą w grze. Model mój, animacja też. Trochę się pomyliłem przy animacji języka, ale nie chciało mi się tego drugi raz renderować. Robione na szybko, jako ciekawostka.

Na pewno nie było, bo materiał własny, renderowany wczoraj przez 4 godziny w Blenderze. Obejrzeć z dźwiękiem.



Sam model w silniku wygląda mniej więcej tak:

lobominator

2013-07-06, 20:35
O systemie walki na razie nie mogę nic napisać, mogę jedynie zdradzić, że nie będzie to system taki jak w Wiedźminach, tylko coś innego. Odnośnie wersji na Linuxa - nie będzie z tym problemu, bo silnik pracuje pod OpenGL, a nie pod DirectX, więc kwestia przeportowania na Pingwina wchodzi jak najbardziej w rachubę.

Polnischefuhrer

2013-07-06, 20:36
jeżeli chodzi o stwory to wykorzystał bym creepypasty ,wiesz polowanie na slendermana po lesie czy walka z Mothmanem (człowiek ćma) to było by naprawdę coś do tego system walki np. z devil may cry i Fatality jak w mortal kombat to było by zajebiście :D

lobominator

2013-07-06, 20:40
Nie jestem w tym projekcie od konceptów, tylko od robienia w 3D tego, co ktoś inny na papierze wymyśli.
Choć jak najbardziej swoje 3 grosze zawsze we wszystko wrzucam. Tak czy inaczej - nie ja jestem tutaj od fabuły i charakteru postaci.

is...........ay

2013-07-06, 20:46
Prosiłem o Miniksa, ale pingwin też może być. :piwo:
:idea: Mody i pluginy. Mnóstwo modów i pluginów. I jakieś proste API do pisania własnych, powiedzmy w LUA.

@down: Gdyby była jakaś gra z grafiką z pierwszego zdjęcia...

lobominator

2013-07-06, 20:51
isitsaturday napisał/a:

Prosiłem o Miniksa, ale pingwin też może być. :piwo:
Mody i pluginy. Mnóstwo modów i pluginów. I jakieś proste API do pisania własnych, powiedzmy w LUA.



Całe API silnika oparte jest na skryptach właśnie w LUA :)

Konrad26b

2013-07-06, 20:54
Jak dla mnie bomba :ok: na początku myślałem, że może będzie to gra w klimacie np Doom 3 ale jeżeli chodzi o klimat średniowiecza to też pasuje. Czekam na jakiś zwiastun ;)

sinjids

2013-07-06, 21:05
lobominator,
A duże to będzie? Bo grafika, choć fajna, to jednak nie powala. Lepiej byłoby tego stwora ukryć w mroku, żeby nie rzucały się w oczy niedociągnięcia.

is...........ay

2013-07-06, 21:20
Ech, nie do końca mi chodziło o API, źle się wyraziłem.
Każda, nawet najbardziej rozbudowana fabuła kiedyś się kończy, a gra ląduje na półce. Chodziło mi o to, żeby po przejściu gry (dopiero po, żeby mody nie zj***ły fabuły ;-) ) odblokować możliwość "edytowania" gry (zmiana grafiki, dodawanie nowych obiektów, skrypty w LUA czy nawet zmiana całej fabuły). Potem zapisujemy zmiany i uploadujemy na stronę gry, gdzie możemy pobrać łatki innych użytkowników.
Nie przejmuj się mną. Po prostu taką mam naturę, że zmieniałbym wszystko, nie ważne czy w dupie byłem, czy gówno widziałem. ;-)

Kannibal992

2013-07-06, 21:24
Stwórzcie cała linia questów, najlepiej w zasypanych piachem pustyni lochach związanych z "dowc**ami" Bongmana. Będą z tego same plusy, autor sucharów parę razy się spuści przy gotowej grze, ludzie z sadola będą szczerzyc japy, prosty pomysł na długa linia zadań (trochę już tego wydalił), a reszta nie będzie wiedziała o jakiego ch*ja chodzi.

tomaz99

2013-07-06, 21:27
jak byś chciał do tego jakąś chorą muzykę to daj znać

fine666

2013-07-06, 21:35
Cytat:

pracujemy teraz z ekipą nad stworzeniem pewnej komercyjnej gierki. Poniżej pokażę Wam jednego z potworasów, jakie będą w grze


Fajnie, a ja dzisiaj byłem na rybach.
Co mnie to obchodzi do cholery? :roll:

is...........ay

2013-07-06, 21:37
@2up: Dioxide – Geist (dark electro/EBM/industrial)

Chcesz więcej – daj znać. :nietoperz:

KMD

2013-07-06, 22:02
Misiu, jaki tytuł gry ma być w ogóle :D ?
Lubię takie survivalki, ale niech to nie będzie łatwe i ograniczało się do napie**alania mieczem!
Zróbcie coś, żeby trzeba było sp***alać z głową, żeby było mało amunicji i żeby trzeba było myśleć sikając w majty. A promocja na sadolu i wplecione w fabułę kawały Bongmana zapewnią wam setki milionów graczy.

jem_dzem

2013-07-06, 22:52
lobominator napisał/a:



Prawda jest taka, że w obecnych czasach ciężko wymyśleć coś, co nie byłoby podobne do czegoś innego, bo wszystko już było.



no żesz kvrwa jego mać, nóż mi się w kieszeni otwiera

to jest, proszę państwa, gówno prawda.

nie oceniam autora posta/renderu, ale tego typu stwierdzenia słyszałam już wielokrotnie z ust buraków w średnim wieku, co to myślą, że dużo w życiu widzieli.

jak chcecie coś osiągnąć, to lepiej zmieńcie podejście. albo branżę.