18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
📌 Wojna na Ukrainie (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 10:10
📌 Konflikt izrealsko-arabski (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 10:13
🔥 Kolejne protesty - teraz popularne
🔥 Niewidomy - teraz popularne

#wioska

Wojskowi biją murzynów w Sudanie.


Widocznie nie zapłacili podatku za chatę z gówna, albo gdy ich prezydent zeszczał się publicznie to nie bili mu brawo (klik )

Dron w murzyńskiej wiosce

CrazyEdek2024-04-23, 16:18
Ło kurwa, uciekaaj.

kranik123 • 2024-04-23, 16:27   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (80 piw)
Młody spierdalał jak jego stary, gdy mu ktoś zaproponował pracę.

Pan leopard spałowany...

Halman2024-04-10, 7:47

musiał być bardzo głodny skoro się za hindusów chwycił...
batiz • 2024-04-10, 8:29   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (76 piw)
Fajna karetka po rannego na koniec zajechała

Afrykańska pińata

ThompsonNo72023-08-06, 21:59
Mieszkańcy Sebokeng, Limpopo na terenie południowej Afryki w tradycyjny sposób rozprawiają się z grupą złodziei, pod zarzutem dopuszczenia się kradzieży na starszej kobiecie.





Gra w butelkę

CrazyEdek2023-07-02, 18:34
Gdzieś daleko za polami bawełny.

marcino_zly • 2023-07-02, 18:47   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (29 piw)
Nie szkoda im jajek?
Myślałem że gównem będzie rzucać.
Więc wiadomo co na kolację będą mieli.
Hehe zajebiście przycelował!

Radość w wiosce

Carti2022-08-04, 22:29

Komu mięcha ?!
feel_x • 2022-08-04, 22:32   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (45 piw)
Dobry strzał. Mysle ze łeb krowy leząc obok dalej sie nie skapnąl co sie odpierdoliło

sytuacja wynikła z tego że floydowaną trumną samicę wioska podejrzewa o rzucenie czarów i w konsekwencji śmierć delikwenta...

Pokaz skoku bungee

CrazyEdek2021-07-24, 22:14
Myślę, że został królem wioski.

BundyR • 2021-07-24, 22:19   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (45 piw)
W taki sposób cały polski rząd powinien się podać do dymisji