18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
📌 Wojna na Ukrainie (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: 7 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: 2024-07-22, 10:28
🔥 Brytyjski policjant - teraz popularne

#araby

Kawa

mariusz3pl2024-05-23, 22:39


Piżama zafajdana, a sprzedawca łeb ucięty
Imigracja z krajów odmiennych kulturowo powoduje, że mężczyźni boją się nie tylko swoje kobiety ale i o inwentarz

~Velture • 2024-05-12, 6:41   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (57 piw)
Chciałbym aby te wszystkie lewicowe kurwy co za żymiański hajs importują to gówno, żeby każdemu do ich własnego domu wpierdolić to afrykańskie ścierwo z hivem. Niech kurwy z tym żyją pod jednym dachem z tym co wpierdalają.
Sylwester 15-16 w niemczech był zajebista imprezą pod tym względem.

DupaJasiu123 napisał/a:

Zawsze myślałem że określenie kozojebca to tak trochę na wyrost jest, że to taka wiejska legenda, ale kolejny raz widzę że to prawda



Nie. Oni od zawsze ruchają kozy. Po prostu miłośnicy multikulti pierdolą, że to "skrajnie prawicowe" pierdolenie bo oni mają cudowną kulturę.

Ojciec patrz jak latam

silwerbalk2024-03-31, 16:38 Oznaczony jako duplikat
Jazda po plaży zakończona poślizgiem i wylądowaniem kołami do góry ale kierowca przytomnie katapultował się z pojazdu ....

Gdzieś na zachodzie dzielnica arabska. Ciepłe powitania towarzysza który wrócił po 14 dniach przymusowych lekcji adaptacji do zachodnich standardów.

Całe szczęście, że ktoś to nagrał. Hue Hue Hue

Lobo24 • 2023-10-04, 20:05   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (111 piw)
Toż to kurwa złoto!
I znowu nocy będzie mało
Będzie głośno, będzie radośnie
Znów przetańczymy razem całą noc

Polecam patrzeć w prawą stronę ekranu

Riikko • 2023-09-20, 17:49   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (39 piw)
szkoda, ze nie mial skurcza w palcu na automacie.

Pistolet mi nie działa

~Velture2023-09-16, 12:13
Jak kurwa nie działa? Pokaż. No i działa

mesjans • 2023-09-16, 12:26   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (37 piw)
Dlatego życie z debilami nie tylko jest męczące ale też niebezpieczne.

Francja elegancja

~Velture2023-09-13, 19:56
Lekarze, inżynierowie oraz kilku filozofów dopłynęło na Francuską plażę w celu ubogacenia lokalnej ludności.

ruskietopodludzietfuu • 2023-09-13, 20:04   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (67 piw)
strzelać strzelać i jeszcze raz strzelać a najlepiej zatapiać jeszcze z daleka od brzegu bo taniej szybciej i czyściej weź to potem wyłap ... ale te downy im socjal dadzą

Podejście nr 2

Flodzia2023-08-18, 11:05


Jak widać ten też latać nie potrafi
Policeman • 2023-08-18, 13:00   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (35 piw)
Ani trochę mnie to nie śmieszy bo wiem jak w tych krajach podchodzą do procesów. Są one delikatnie mówiąc komiczne. Wystarczy byle oskarżenie i jeb, nie żyjesz. Somsiad ruchał ci kozę więc idziesz się poskarżyć do jakiegoś lokalnego satrapy, a okazuje się on być 4 kuzynem po kądzieli tego sąsiada, zamiast kary jemu, wam przybiją homoseksualizm czy uprawianie czarów. Zresztą najzabawniejsze, ale w sumie to najtragiczniejsze, że pedofilia u nich jest nie tyle dozwolona co wręcz dobrze przyjmowana, gwałcenie dzieci czy kobiet, zmuszanie do ożenku, bicie żon etc. - wszystko ok. Facet wsadzi facetowi - kara śmierci. Dzikie kraje, dzicy ludzie, trzymać ich z dala od Europy.

Hmmmmm

~Velture2023-08-17, 23:11
Cytat:

Turcy obrzucili kamieniami arabskie domy i sklepy po wiadomości, że 10-letni chłopiec został zgwałcony w Urfie w Turcji



vengo • 2023-08-18, 0:37   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (33 piw)
Powiedzieć na Turka, że jest Arabem
to tak, jakby ktoś powiedział o Polaku, że jest ruskiem.
Religia ta sama, ale tożsamość plemienna inna.
PS. A Turczynki to ładne kobiety są.
Na filmiku widac jak giga murzyn skacze do karła araba jednak ten okazuje sie twardym