18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
📌 Wojna na Ukrainie (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:35
📌 Konflikt izrealsko-arabski (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: 2024-07-16, 22:22
Październik 2019
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Listopad 2019
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Grudzień 2019
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Niezwykły talent

~Sunday2019-11-01, 16:58

Śpiewanie i tańczenie to mały chuj, to jest to czym można pochwalić się światu
chocho • 2019-11-01, 17:12   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (56 piw)
Jakie kurwa świętoszki w tym jury. Każdy się odwraca i krzywi.
A po programie pewnie zapinali ją aż wióry leciały.

Puk, puk!

~Beny2019-11-01, 21:49
Nie ma takiego pukania

Bungee

C0C0JUMBO2019-11-01, 17:45
Profesjonalny skok



Palce lizać

Trawieni przez płomienie

jacoob2019-11-01, 12:31
Ciepła kompilacja

dennissliwa • 2019-11-01, 13:28   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (42 piw)
To jest sadistic a nie te kwejkowe filmiki...

HAL9000/2 napisał/a:

większość z tego widziałem; wiec wraca pytanie; kompilacja ze względu na zawarte w sobie powtórki i wprowadzany przez to chaos mają tutaj swoje miejsce?



A chuj nas obchodzi co widziałeś a czego nie. Zajebista kompilacja

za pomocą strumienia wody gdy technika "sandał" automatycznie przeszła w tryb "anal"
mygyry • 2019-11-01, 11:57   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (38 piw)
Jedyny osobnik z czystym rowem w całym kraju

Nowa zabawka

zwierzak302019-11-01, 12:45
Znalezione w Internecie



polać mu
BrunerOvned • 2019-11-01, 13:00   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (69 piw)
Wydaje mi się, że w ich związku takie dziecko nadałoby odrobiny świeżości...

Chodź tu młody...

~DMT2019-11-01, 17:42
Będziesz mnie asekurował...

p................e • 2019-11-01, 21:07   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (48 piw)
Widzę, że według sadoli to wszystko jest dla pedałów. Siedzenie przed kompem jest za to zajebiście męskie.

Cóż za peszek...

Halman2019-11-01, 8:14

no i tak bywa że juz nie podupczysz - w przeciwieństwie do większości sadoli którzy jeszcze nie dupczyli

Zdrowe potknięcie

S................7 • 2019-11-01, 20:29
Kobieta nie zauważyła krawężnika