18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Zgubiona lufka

Azyll • 2013-01-24, 20:23
Na wstępie,
Jestem studentem i wynajmuję ze znajomymi mieszkanie.
Do domu zjeżdżam statystycznie raz na 2 tygodnie.
Mój Ojciec jest w ch*j lajtowym człowiekiem, piję z Nim, gram w karty, pędzi dla mnie bimber i te sprawy.
Wychowywaniem od zawsze zajmowała się matka, gdyż Ojciec ma do mnie konkret zaufanie.
Tatuś dzwoni do mnie raz na kilka miesięcy zazwyczaj gdy mnie nie ma o 3 w nocy w domu a matka się obudzi i się jak zwykle denerwuje "czemu syna nie ma, dzwoń do Niego bo ja nie mam do Niego zdrowia."

4 tygodnie temu zgubiłem w domu lufę.
Szukałem jej długo, ostatnio zjechałem to też szukałem.
Poszukiwania poszły na marne.

Dzisiaj dzwoni do mnie Tato, myślę sobie 'znaleźli'.

Na szczęście się okazało, że to tylko dziadka pogotowie zabrało.

oc...........an

2013-01-25, 18:13
Dno i dwa metry mułu.

Endiegs

2013-01-25, 18:13
Sztudenty j***ne. Mieszkam we Wrocławiu przy akademikach i poznałem się na tych wiejskich matołach. Robią wszędzie syf. Napije się taki leszcz dwóch piwek i już wariuje w "wielkim mieście" i k***a urywa lusterka w samochodzie. A w sobotę sp***ala PKSem do Wielunia albo gdzieś pod Poznań do mamusi na obiad bo wszystkie pieniądze przej***ł na "melanże ze szlachtą". A jak raz w roku mają Judenalia to co dopiero się wyprawia. Chodzą po ulicy stadami (jak zwierzęta) i skandują te swoje skróty uczelni. Jakieś 'Literka A, literka W, literka F jak AWF! Coś tam coś tam ch*j w dupe polibudzie itp. A póżniej WOPR musi zapie**alać motorówką bo jak był koncert "Kultu" to leszcz wpadł do Odry po pijaku i prawie utonął.

herbalix

2013-01-25, 18:26
już się bałem, że nie skumałem, ale sądząc po komentarzach, to nie było nic do kumania

Elandar

2013-01-25, 18:45
Jesteś studentem i boisz się, że starsi znajdą Ci lufke. k***a Ty to ostry typ musisz być nie ma co

kazzek94