18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Zaufaj mi, jestem inżynierem...

Nap_Limak • 2012-06-26, 10:26
Wesoła piosnka o byciu inżynierem połączona ze znanymi zdjęciami i filmikami.


kilas88

2012-06-26, 19:05
skandal89 napisał/a:

nie powiedziałbym że tyt inżyniera to to samo co licencjat, jako inżynier mozna spokojnie szukac pracy i pracowac w zawodzie, ale wiadomo, ze warto dorobić mgr za to po licencjacie kto i gdzie Ci przyjmie ?


po co warto dorabiać mgr? ok, dostaniesz więcej urlopu płatnego (czasem na korzyść, bo więcej wolnego - czasem na niekorzyść, bo dla pracodawcy masz mniejszą realną wartość, skoro musi opłacać twój wypoczynek; czasem bez różnicy, jeśli jesteś freelancer/przedsiębiorca); poza tym musisz poświęcić 2 lata dłużej na naukę. podsumowując - jeśli ktoś nie planuje pracować w edukacji i zbijać kolejne tytuły, może spokojnie olać mgr i czas ten poświęcić na zbieranie doświadczenia.

Jox

2012-06-26, 19:13
Arashel napisał/a:

Bo mi tylko o to przecież chodzi żeby się ludzie odzwyczaili uważać tytuł inżyniera lepszy bo, raz tytuł mgr jest wyższy stopień i to kolejny krok dla inż w jego edukacji, a dwa to to że trzeba popatrzeć na to w czym się człowiek kształcił i co umie, bo tutaj mamy kilka grup inżynierów którzy ma swoje licencjackie odpowiedniki, których się kształci z tych samych dziedzin, odejmując może trochę matmy i fizyki która im się na tym kierunku nie przyda.



Inż. > lic. i bez gadania.
Po drugie, (studiuję inżynierię materiałową) ostatnio rozmawiałem z ludźmi z branży lotniczej którym był potrzebny metalurg, na co zapytałem się "a co z magisterką jeżeli bym do was przyszedł" odpowiedzieli że magistra nikt nie ma na czole wytatuowanego, ważne żeby był inż. + wiedza.
Reasumując, lic. bez mgr nie ma racji bytu, natomiast z samym inżynierem można dużo, zazwyczaj znacznie więcej niż z mgr lic.

KaziuBoss

2012-06-26, 19:52