18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Zaufaj mi, jestem inżynierem...

Nap_Limak • 2012-06-26, 10:26
Wesoła piosnka o byciu inżynierem połączona ze znanymi zdjęciami i filmikami.


Ronoaro

2012-06-26, 10:29
Filmik poświęcony inżynierom budujacym polskie autostrady.

ujebutor

2012-06-26, 12:24
Po obejrzeniu tego filmiku jestem juz pewien ze mentalnosc polakow wcale nie tak bardzo rozni sie od ruskich ; ) Zajebiste, lap browara!

manieeek

2012-06-26, 12:43
Uwielbiam ten rusglish ;d

szymek61

2012-06-26, 12:46
Co z tego jak zarabiają pierdylion razy tyle ile magistrowie stosunków międzynarodowych, europeistyki ( o ile wgl ci pracują) :D

truskaff

2012-06-26, 12:47
Jako inżynier stwierdzam, że ta piosenka jest zajebista :-D

Ork.Fajny

2012-06-26, 13:50
szymek61 napisał/a:

Co z tego jak zarabiają pierdylion razy tyle ile magistrowie stosunków międzynarodowych, europeistyki ( o ile wgl ci pracują) :D


Mistrzu... Jeśli ciebie nie nauczyli to magister jest poziomem w edukacji wyższym od inżyniera i ten także musi nim zostać jeśli chce się dalej wspinać do doktora i profesorka.
A europeistyka czy stosunki to nie jedyne kierunki które Uniwersytety oferują.
Dopisywanie sobie inż. to jakby dopisać sobie lic. przed nazwiskiem, czyli to w sumie magiczny sposób na przedłużenie penisa...

szymek61

2012-06-26, 14:02
Arashel napisał/a:


Mistrzu... Jeśli ciebie nie nauczyli to magister jest poziomem w edukacji wyższym od inżyniera i ten także musi nim zostać jeśli chce się dalej wspinać do doktora i profesorka.
A europeistyka czy stosunki to nie jedyne kierunki które Uniwersytety oferują.
Dopisywanie sobie inż. to jakby dopisać sobie lic. przed nazwiskiem, czyli to w sumie magiczny sposób na przedłużenie penisa...