18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Wymiana podkładów kolejowych

Sinus • 2014-03-11, 20:52
Mnie osobiście zawsze zastanawiało jak oni to robią.




Zaj***ne z internetu :krejzi:

orz1

2014-03-11, 20:56
k***a i tak 8h dziennie

Sapphiron

2014-03-11, 20:59
i to oczywiście nie z Polski... bo przecież po co...

debaser

2014-03-11, 21:01
te stare na tira i do PL ;)

simpekaes

2014-03-11, 21:04
Z Polski czy nie z Polski to i tak robione jest to pod zwykłe pociągi. Dla pociągów które rozwijają wysokie prędkości 200+ róznice wysokości na odcinkach kilkudzisięcio metrowych muszą byc bardzo małe. Przy takiej metodzie jak pokazana na filmie to może się po tych torach bezpiecznie poruszać jedynie jakas ch*jowa drezyna.

Moby_Dick

2014-03-11, 21:11
W Polsce to się ręcznie robi i też we dwóch :hitler:

KrisCFC

2014-03-11, 21:32
Co to za pytanie jak to robią?

Odp:

Normalnie! Chyba, że są mańkutami... :amused:

czuczu2001

2014-03-11, 21:33
Ja pie**ole.... ale mnie zahipnotyzowało

luktur

2014-03-11, 21:37
W Polsce te stare posłużyłyby jeszcze ze 100 lat

TypowyPolak

2014-03-11, 21:42
Cytat:

Z Polski czy nie z Polski to i tak robione jest to pod zwykłe pociągi. Dla pociągów które rozwijają wysokie prędkości 200+ róznice wysokości na odcinkach kilkudzisięcio metrowych muszą byc bardzo małe. Przy takiej metodzie jak pokazana na filmie to może się po tych torach bezpiecznie poruszać jedynie jakas ch*jowa drezyna.

Popieram do równego i precyzyjnego wykonania remontu toru zapiernicza skład do napraw żółty dość ciekawy widziałem na zdjęciach jestem ekspertem, wymienia skubaniec osrane kamyki na nowe, stare betonowe podkłady na nowe i szyny i szyny szyny też na nowe :D o taki :

papryka244

2014-03-11, 21:43
Pracuję w wytwórni takich podkładów i nie pie**olcie głupot.
Muszę Was zadziwić ale Polskie podkłady PS93 są najmasywniejsze i najtrwalsze.

PS. Podkłady z filmiku są bardzo stare , od dawna się takich mocowań szyny nie wytwarza.

Przykładowo podkłady pod zamówienia niemiec różnią się od Polskich tylko tym ,że pod spód dodawana jest cienka warstwa gumowatego tworzywa.

odgrujahad

2014-03-11, 21:45
Skoro mamy tutaj tylu ekspertów, to pozostaje chyba tylko opinia naszego krabołopa :)

kenzol

2014-03-11, 21:45
W Polsce jak już wymieniaję podkłady to tylko tam gdzie są drewniane i przegnite, a szyny pod nimi pofalowane jak sinusoida, a pociągi zmuszone są jeździć 20 km/h max. Wtedy, jeśli jeszcze nie opłata się likwidować torowiska, to dopiero można zobaczyć wymianę podkładów.