18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

widoki z najlepszego biura na swiecie

m0lenda • 2014-01-07, 10:53
Malo sadystyczne ale jak na wtorek po dlugim weekendzie w sam raz.

Marllix

2014-01-07, 12:18
Biura,powiadasz

jaroooslaw

2014-01-07, 13:10
Deck to pokład, desk to biurko, office to biuro =)

pavul0n

2014-01-07, 14:34
Marllix napisał/a:

Biura,powiadasz



W przenośni jak najbardziej. Piloci przychodzą "tam" do pracy, więc to jest ich biuro, i rzeczywiście jest to najlepsze biuro pod sloncem :roll:

Za 737NG musi być piwko ;-)

Plast80

2014-01-07, 19:33
Zazdroszczę że BongMan ma taką robotę...

Garrone

2014-01-08, 19:55
"W przenośni jak najbardziej. Piloci przychodzą "tam" do pracy, więc to jest ich biuro, i rzeczywiście jest to najlepsze biuro pod sloncem :roll: "

To może fabryki albo kopalni od razu? co za kretyńska przenośnia.

hudyziom666

2014-01-08, 19:58
UWAGA FAKE
To nie biuro, to samolot

Missiek1906

2014-01-08, 20:00
737 to ch*jnia. Lepszy jest a320/a321 ( tak, jestem ekspertem! ) ponieważ jest bardziej zautomatyzowany niż B738.


Loq14

2014-01-08, 20:06
Missiek1906 napisał/a:

737 to ch*jnia. Lepszy jest a320/a321 ( tak, jestem ekspertem! ) ponieważ jest bardziej zautomatyzowany niż B738.



A320/21 niech sp***ala ze swoim fly-by-wire, latałem na tym gównie przez ponad 1.5 roku i poza A380 do arbuzów nie chciałbym wrócić. (Tak k***a, latam)

trzeci41

2014-01-08, 20:09
Fajnie. Nie ma ktoś znajomości w lotnictwie? bo z chęcią bym zmienił pracę , a na studia ani do szkoły na pewno nigdzie już nie pójdę :) no chyba że od razu do szkoły lotnictwa . ale po gimnazjum raczej nie biorą? i to jest najgorsza opcja musisz zdać maturę po której i tak nie będę miał zielonego pojęcia o lataniu. się rozpisałem :D zaraz pewnie będzie burza hejtów na mnie peace .

rysiek0

2014-01-08, 20:10
gorzej jak do biura wpadnie ciapak i krzyknie alah akbar (nie wiem jak to się pisze i dobrze)

trzeci41

2014-01-08, 20:14
A jak już tak dodają filmiki to tutaj wydaje mi się najlepszy filmik z idealnie pasującym podkładem muzycznym

miczel1

2014-01-08, 20:21
trzeci41 aby być pilotem to trzeba miec naprawde worek pln euro i dolarów.A do obsługi naziemnej to chyba idzie sie za kare :)

Loq14

2014-01-08, 20:25
miczel1 napisał/a:

trzeci41 aby być pilotem to trzeba miec naprawde worek pln euro i dolarów.A do obsługi naziemnej to chyba idzie sie za kare :)



Jak nie jesteś debilem, to wystarczy 30k zł na nalot, a po dostaniu pracy zwraca się to bardzo szybko. Ja zaczynałem w "Luftwaffe", i tam do dzisiaj latam już ponad 6 lat, teraz na 747-8I i praktycznie co 3 miesiące mógłbym robić od zera do ATPL(A) prywatnie z zarobków.

miczel1

2014-01-08, 20:39
Loq14
30 tys?Zart :)
Przede wszystkim należy posiadać licencję PPL (nalot minimum 45 godzin)

Dodatkowo nalez ukończyć specjalistyczne kursy i zaliczyć materiał z:

MEP(A) – minimum 15 godzin nalotu i turbośmigłowe (szkolenie praktyczne 10 godzin)
CPL (jeżeli mamy 200h nalotu możemy myśleć o teorii do CPL albo ATPL(A) ze statusem frozen, a następnie po zdaniu teorii należy wylatać godziny do CPLa lub ATPLa
IMC
MEP(A) (minimum 15h nalotu) i turbośmigłowe (szkolenie praktyczne 10h)
ATPL(A) frozen ( ATPL można odmrozić po wylataniu 1500 h
IR
w razie potrzeby MCC
VFR Noc
ME (6h+1h na egzamin)
ME/IFR (3 h na symulatorze i 2 h na samolocie)
FR(symulator minimum 35h nastepnie 10 h samolotu)

Jednak aby pracować jako rejsowy pilot trzeba mieć minimum 500 godzin nalotu – „wylatanie” tego awionetką to koszt około 250 000 – 300 000 złotych a do tego musimy jeszcze zadbać o tak zwany Type Rating który kosztuje około 100 000 złotych.

Masz 30 lat i 6 latasz dla Lufy czyli zostałes pilotem rejsowym majac 24l?