18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

widoki z najlepszego biura na swiecie

m0lenda • 2014-01-07, 10:53
Malo sadystyczne ale jak na wtorek po dlugim weekendzie w sam raz.

master9998

2014-01-08, 20:40
Ekran se wytarłem to 1080p odpalę ;)

Loq14

2014-01-08, 21:55
miczel1 napisał/a:

Loq14
30 tys?Zart :)
Przede wszystkim należy posiadać licencję PPL (nalot minimum 45 godzin)

Dodatkowo nalez ukończyć specjalistyczne kursy i zaliczyć materiał z:

MEP(A) – minimum 15 godzin nalotu i turbośmigłowe (szkolenie praktyczne 10 godzin)
CPL (jeżeli mamy 200h nalotu możemy myśleć o teorii do CPL albo ATPL(A) ze statusem frozen, a następnie po zdaniu teorii należy wylatać godziny do CPLa lub ATPLa
IMC
MEP(A) (minimum 15h nalotu) i turbośmigłowe (szkolenie praktyczne 10h)
ATPL(A) frozen ( ATPL można odmrozić po wylataniu 1500 h
IR
w razie potrzeby MCC
VFR Noc
ME (6h+1h na egzamin)
ME/IFR (3 h na symulatorze i 2 h na samolocie)
FR(symulator minimum 35h nastepnie 10 h samolotu)

Jednak aby pracować jako rejsowy pilot trzeba mieć minimum 500 godzin nalotu – „wylatanie” tego awionetką to koszt około 250 000 – 300 000 złotych a do tego musimy jeszcze zadbać o tak zwany Type Rating który kosztuje około 100 000 złotych.

Masz 30 lat i 6 latasz dla Lufy czyli zostałes pilotem rejsowym majac 24l?



Ok, wiesz co to jest nalot? Licencja aktualnie to koszt w granicach 320tys. do normalnej linii bez nalotu mogą cię przyjąć jako obciągacz drutów. Tak zostałem pilotem rejsowym w wieku 24 lat bo od 22 roku życia miałem ATPL(A), jeżeli 30 tys. OJRO za sam nalot jest dla ciebie zbyt mało to sorry. A co do 500h nalotu to głupota, wizz i ryanair przyjmują z tak małym nalotem że aż strach z nimi latać.

hudziszeq

2014-01-09, 00:51
Loq14 napisał/a:



Ok, wiesz co to jest nalot? Licencja aktualnie to koszt w granicach 320tys. do normalnej linii bez nalotu mogą cię przyjąć jako obciągacz drutów. Tak zostałem pilotem rejsowym w wieku 24 lat bo od 22 roku życia miałem ATPL(A), jeżeli 30 tys. OJRO za sam nalot jest dla ciebie zbyt mało to sorry. A co do 500h nalotu to głupota, wizz i ryanair przyjmują z tak małym nalotem że aż strach z nimi latać.



Haha przestan pajacowac, ze latasz w Lufthansie.. chyba ze w FSX.. ;) . Zaden polak (niestety) nie lata na 747-8I w Lufthansie i te dane sa dostepne dla kazdego na ich stronie, wystarczy poszukac! Widac ze z branza lotnicza masz tyle wspolnego co wasaty Zenek lecac na budowe Ryanairem.. ;) Sam gubisz sie w swoich wypowiedziach.. miales frozen ATPL a po dwoch latach dostales sie do Lufy na rejsowki (przez 2 lata musialbys wylatac ponad 1500h co jest teoretycznie mozliwe, lecz malo realne no i koszta nie beda 30tys euro tylko ok 90k euro + oplaty ) po czym piszesz ze z malym nalotem(frozen) tylko do ryana czy wizza przyjmuja.. idz ty chlopie polataj sobie w FSa jeszcze i poczytaj wiecej na temat lotnictwa, jesli chcesz sie wypowiadac rzeczowo na ten temat.

Irdo38

2014-01-09, 06:29
No i do tego bym wsiadł ale do tego gówna co ostatnio było na głównej i tak nisko leciało to nigdy w życiu

miczel1

2014-01-09, 09:15
Loq14 W jedny poscie piszesz 30 tys zł a w drugim 30 tys euro.Wiec sie kolego zdecyduj :)

Smokudg

2014-01-09, 12:17
Dobra k***a. To teraz od początku do końca. Mam 20 lat. Co zrobić, żeby zacząć latać i nie zbankrutować?

Loq14

2014-01-09, 14:51
hudziszeq napisał/a:



Haha przestan pajacowac, ze latasz w Lufthansie.. chyba ze w FSX.. ;) . Zaden polak (niestety) nie lata na 747-8I w Lufthansie i te dane sa dostepne dla kazdego na ich stronie, wystarczy poszukac! Widac ze z branza lotnicza masz tyle wspolnego co wasaty Zenek lecac na budowe Ryanairem.. ;) Sam gubisz sie w swoich wypowiedziach.. miales frozen ATPL a po dwoch latach dostales sie do Lufy na rejsowki (przez 2 lata musialbys wylatac ponad 1500h co jest teoretycznie mozliwe, lecz malo realne no i koszta nie beda 30tys euro tylko ok 90k euro + oplaty ) po czym piszesz ze z malym nalotem(frozen) tylko do ryana czy wizza przyjmuja.. idz ty chlopie polataj sobie w FSa jeszcze i poczytaj wiecej na temat lotnictwa, jesli chcesz sie wypowiadac rzeczowo na ten temat.



A skąd ty k***a masz informacje że ja mam polskie imię i nazwisko?

hudziszeq

2014-01-09, 16:18
Loq14 napisał/a:



A skąd ty k***a masz informacje że ja mam polskie imię i nazwisko?



widze , ze nie ma sensu wchodzic z toba w zadne dyskusje bo widac ze zyjesz marzeniami i swoje bajki wciszkasz innym.


:idzwch*j:

gregor87

2014-01-09, 16:19
Malo sadystyczne ale jak na wtorek po dlugim weekendzie w sam raz.

O k***a, a u mnie już czwartek :ok***a:

imapilot.mm

2014-01-10, 20:23
Panowie, ja akurat dalem 27 kafli za ppl(a) fakt jesli robic prywatnie atpl to wyjdzie za same licenjce kolo 300 tys zl, ale ja np nie mam tyle hajsu wiec poszedlem do szkoly ktora w pelni sponsoruje caly kurs do atpl oczywiscie frozen, do jego odblokowania potrzeba troche godzin np w linicach, ale blagam jak ktos mowi ze bez wyzszej szkoly, przynajmniej teraz lata juz w liniach to wiadomo ze albo plecak, albo klamie bo podstawa do uzyskania np stopnia kapitana jest wyzsze wyksztalcenie, w ogole do tych firm bardziej sie ceniacych nie przyjma chlopaczka co tatus zaplacil a wiedza ze tepy chxj co pewnie wyszlo by po wstepnych egzminach na kwalifikcje. Pozdrawiam

Loq14

2014-01-10, 21:20
@UP A kto Ci powiedział że bez studiów dostaniesz pracę jako pilot? Może jako pierwszy oficer, ale nie wyżej.

Defibrylator

2014-01-10, 21:35
Loq14 napisał/a:

@UP A kto Ci powiedział że bez studiów dostaniesz pracę jako pilot? Może jako pierwszy oficer, ale nie wyżej.



Mogę zadać Ci ze dwa pytanka kontrolne? Ciekawi mnie czy naprawdę jesteś pilotem.

Loq14

2014-01-11, 18:30
@UP dawaj