18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Warlubie - szkolny bus na torach...

Halman • 2022-02-04, 15:17

kierowca nie oddycha... więcej info

radek225

2022-02-04, 19:13
shoe5maker napisał/a:

To lepiej powiedz ile kilometrów wyprzedzasz na autostradzie:)



Ja wyprzedzam TYLKO wtedy, gdy różnica pomiędzy mną, a ciężarówką przede mną (osobówki też się zdarzają) wynosi więcej, jak 1km/h. Najwolniejsze moje wyprzedzanie trwa około 30 sekund. Jęsli zbliżam się do ciężarówki przede mną, ale czuję, że będzie to długie, znienawidzone przez wszystkich wyprzedzanie, to ustawiam tempomat, odległość i tak jadę. Poza tym zawsze staram się wyprzedzać, gdy w lewym lustrze mam pusto i nikt nie jedzie.

dejwid092 napisał/a:

Radziu ja nie mam nic do kierowców ciężarówek każdy wykonuje swoją pracę. Mijając was na drodze wiadomo kilka kurew poleci ale tylko i wyłącznie dlatego że jak już ustawicie ten tempomat to już tak jedziecie a później wyprzedzanie trwa 15 minut bo nikt nie naciśnie lekko hamulca żeby odpuścić bo mi się nie chce i ma wyj***ne



Mam zasadę, że kiedy nie muszę wyjechać czasu jazdy na maksa, tylko dojazd na załadunek/rozładunek trwa kilka godzin, to gdy jestem wyprzedzany przez inną ciężarówkę, to na tempomacie odpuszczam 1-2km/h. Wtedy ciężarówka mnie wyprzedzająca robi to w kilkanaście sekund.

Sraj1

2022-02-04, 19:40
pie**olicie coś o tym kto gdzie szczy i że dziadek bał się autobus zarysowac, a nikt nie wziął pod uwagę, że jakaś k***A tak zestawiła automatyczny przejazd, że się zapory podniosły na parę sekund i znowu opuściły blokując go tam. Ja wiem że to pewnie jest sprzężone z przejazdem pociągu i reguluje to automatycznie system informatyczny a nie człowiek, ale zapewne ów system w ogóle nie dopuścił sytuacji, że się dwa pociągu mogą na przejeździe prawie mijać i nie można wtedy otwierać szlabanów na kilka sekund. Ciekawy jestem dalszego rozwoju tej sprawy i co organa ustalą.

HermanVonSztolc

2022-02-04, 22:43
radek225 napisał/a:

Patrzę i nie dowierzam - myślałem, że autobus się zepsuł, albo że zawisł. Nie k***a, j***ny debil nie potrafił staranować szlabanu..... Oba szlabany otoczyło pole siłowe i gościa uwięziło. Kiedyś przez pomyłkę rozj***łem ciężarówką wielki, metalowy szlaban. Dla takiego auta szlaban jest jak z plasteliny, a te kolejowe nie wyłamują się, jak ten ze zdjęć, tylko wypadają. No, ale porysowałby się autobus i by było po premii. Zdjęcia z mojego zdarzenia widać poniżej. Szlaban jest po wstępnym prostowaniu, oraz widać "uszkodzenia" na ciężarówce. No, ale mamy już 100% pewność, że kierowca debil drugi raz tego samego błędu nie popełni



Wydaje mi się że bał się uszkodzić własność PKP... wolał zginąć niż zapłacić te kilka tysi... poświęcenie lvl 100

tottenham19907

2022-02-05, 00:07
Przynajmniej szlaban cały i zaoszczędził na naprawę, ale i tak już nie musi się martwić

qzi666

2022-02-05, 00:31
Jarokwakin napisał/a:

On tam stał na tym przejeździe z pół minuty, powinien gaz do dechy i rozj***ć ten szlaban.



tak i by zapłacił min. 2000zł. a tak o mandat się nie maertwi

Smokw

2022-02-05, 07:36
Kibol83 napisał/a:

pie**olicie coś o tym kto gdzie szczy i że dziadek bał się autobus zarysowac, a nikt nie wziął pod uwagę, że jakaś k***A tak zestawiła automatyczny przejazd, że się zapory podniosły na parę sekund i znowu opuściły blokując go tam. Ja wiem że to pewnie jest sprzężone z przejazdem pociągu i reguluje to automatycznie system informatyczny a nie człowiek, ale zapewne ów system w ogóle nie dopuścił sytuacji, że się dwa pociągu mogą na przejeździe prawie mijać i nie można wtedy otwierać szlabanów na kilka sekund. Ciekawy jestem dalszego rozwoju tej sprawy i co organa ustalą.



No nie wierzę. To jest normalne działanie systemu. Dlatego nie wjeżdża się na czerwonym, tylko czeka się jak zgaśnie.

KundiKrzywus

2022-02-05, 16:26
Kibol83 napisał/a:

jakaś k***A tak zestawiła automatyczny przejazd, że się zapory podniosły na parę sekund i znowu opuściły blokując go tam. Ja wiem że to pewnie jest sprzężone z przejazdem pociągu i reguluje to automatycznie system informatyczny a nie człowiek, ale zapewne ów system w ogóle nie dopuścił sytuacji, że się dwa pociągu mogą na przejeździe prawie mijać i nie można wtedy otwierać szlabanów na kilka sekund. Ciekawy jestem dalszego rozwoju tej sprawy i co organa ustalą.



To nie jest system informatyczny, tylko samoczynna sygnalizacja przejazdowa z licznikami osi. Co prawda nie jestem automatykiem, tylko maszynistą, który rozjeżdża takich idiotów i napiszę z mojej perspektywy jak to działa.
Proste, że trzeba czekać (zwłaszcza na dwu lub wielotorowej linii) aż sygnalizacja całkowicie przestanie działać. Dlaczego? Rogatki się podnoszą, światło pulsuje, ale drugim torem z naprzeciwka pociąg najeżdża na czujnik załączający z licznikiem osi (wystarczy najechać jedną osią pojazdu trakcyjnego aby załączyć sygnalizację) i rogatki znów opadają. Jeśli sygnalizacja przestałaby działać i ten drugi pociąg najeżdża np. parę sekund później, to i tak od załączenia pulsujących świateł na przejeździe do opuszczania rogatek jeszcze jest chwila czasu aby pojazdy, które znajdowały się na przejeździe mogły spokojnie zjechać. Temu panu się śpieszyło, nie poczekał i od razu zaczęło się opuszczanie, czekał ch*j wie na co i za głupotę zapłacił największą karę...

Saistra

2022-02-05, 20:22
te kozaki na samym końcu

p4nk1

2022-02-06, 11:24
Cytat:

Komisja ustali przyczy zdarzenia.



Nosz kur.... Za kasę podatników k***a komisje będą do tego powoływać, i sryliardy im płacić.

Niech mi dadzą ćwierć tego co by przeznaczyli na tą komisję, napisze 100 stron lania wody, z finalnym wnioskiem, że kierowca miał niedoj***nie mózgowe.

Dodatkowo, jeśli to faktycznie był autobus szkolny, to może dobrze, że tak się stało jak był pusty, a nie jak wracał/jechał z dzieciakami.