18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Vinnie Paz- End of Days

killdead • 2013-02-20, 18:31
Jeden z moich ulubionych raperów. Kawałek z mega przekazem. :-)

grzeczysławkolano

2013-02-22, 01:47
KaOeNDeI napisał/a:


UWAGA! Możesz nie zrozumieć... :lodowka:



Nie rozumiem.
Jeśli ten tekst to coś ponadprzeciętnego, to naprawdę jestem załamany poziomem muzyki tego pokroju. Jeszcze ten fragment: "i tak się toczy życie między ciszą a wpie**ol". Matko jedyna! :roll:

Robiqu

2013-02-22, 01:51
Kto by pomyślał, że człowiek z Ameryki, a ma tak szeroko otwarte oczy ;) Jak widać, wystarczy chcieć i można nie iść za stadem.

eb

2013-02-22, 02:04
ostry tu potrzebny jak k***ie majtki

ro...........an

2013-02-22, 02:20
zajebista nutka, przyjemnie sie do tego c-walkuje;)

Bordello

2013-02-22, 02:32
Super. Normalnie panowie chylę czoła. Jestem pewien, że świat zmienicie podpisując komentarze pod piosenką rapera(?) ze stanów, który naczytał się teorii spiskowych. Brakuje mu tylko zwrotki o smoleńsku.

Grzeczysławkolano, fajny kawałek z przekazem?

Pozdrawiam.

V.A.L.A.K

2013-02-22, 02:52
Na takim Rapie wychowam dzieci! PIWKO

Infanymous

2013-02-22, 02:56
grzeczysławkolano napisał/a:

"Myślisz że które sk***ysyny rozj***ły te dwie WIERZE"
Ja pie**olę :homer:

A co do tekstu, to ktoś się chyba naczykiś rapowy kawałek z naprawdę dobrym tekstem. Pomimo tego, że ludtał za dużo teorii spiskowych. Postawię piwo temu, kto pokaże mi jazie ciągle chcą udowodnić, że rap to nie tylko śpiewanie o dupach i pieniądzach, ale też o jakichś wartościowych sprawach to jakoś nigdy na coś takiego nie udało mi się trafić. :-)



Kawałek z dobrym, wartościowym tekstem? Proszę:


czaspogardy

2013-02-22, 07:14
Za Paza zawsze piwo! Nie gustuję w amerykańskim rapie za bardzo ale typ i jego kolesie reprezentują zajebiście wysoki poziom i nie pie**olą o niczym.

mrkler

2013-02-22, 08:24