18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Taxi z zablokowanym gazem.

~DMT • 2014-06-19, 09:51
Złotówie zablokował się gaz i troszkę się zdziwił.


PatrolZG

2014-06-19, 09:58
Kierowca amator, powinien driftem wytracić speeda, potem robić bączka i otworzyć maskę, w tym czasie babka powinna wyjść przez okno na przód auta, obciąć przewody paliwowe i problem z głowy. A tak to spanikowali i narobili burdelu.

Aqualinespirit

2014-06-19, 10:11
Nie jestem ekspertem, ale czy w takiej sytuacji nie wystarczyłoby wcisnąć sprzęgło?

ganji

2014-06-19, 10:11
Dźwięki jak z japońskiego pornucha :D

en...........an

2014-06-19, 10:17
Wystarczy sam hamulec. Zdusić silnik i spokojnie się zatrzymać. Spanikował w ch*j i nie wiedział co zrobić.

PolskiStolarz

2014-06-19, 10:19
No, no, eksperci po gimnazjum, czekamy na więcej opini :D

PatrolZG

2014-06-19, 10:25
Ja obstawiam automatyczną skrzynię.

enjoypoznan napisał/a:

Wystarczy sam hamulec. Zdusić silnik i spokojnie się zatrzymać. Spanikował w ch*j i nie wiedział co zrobić.



Najprawdopodobniej zrobił tak jak mówisz. Hamulce załatwił po 2-3 sekundach ( to raczej nie sportowe auto ) i potem było za późno na myślenie.

Bajdus1962

2014-06-19, 10:53
I tak mu się udało wybrnąć w miarę najlepiej jak się dało. Kitajec minąl ich jak tyczki.

bendyz

2014-06-19, 11:52
Zależy od samochodu, ale ja bym wyłączył silnik po prostu i obydwa hamulce( nawet bez wspomagania). Chociaz mając kilka sekund to ciężko ocenic co by się zrobiło. Ja miałem taką sytuację że już na dojeździe do domu przerwały mi się przewody hamulcowe(urwał mi się kawałek ramy i przewody razem z nimi) i cały płyn wyleciał. Jechałem może ze 30km/h ale w pierwszych 2 sekundach czułem się jak pasażer. Strasznie głupie uczucie. Później dopiero chwyciłem za ręczny i wyłączyłem silnik.

Misiek_KRK

2014-06-19, 12:42
a może kierował turbo dieslem w automatiku. Jeśli pęknie uszczelka pod turbo sprężarką, to olej dostaje się do cylindrów. Następuje samoistny zapłon i maksymalne przyspieszenie. W automaticu wciskanie hamulca niewiele wtedy daje, bo skrzynia pod wpływem obciążenia zredukuje bieg i dalej będzie ciągnęła, a po kilku sekundach hamulce zagotują się i po hamowaniu. Wyłączyć zapłonu też się nie da.

kazik1985

2014-06-19, 13:14
W takich wypadkach wrzucamy bieg 1 i hamuje do max prędkości na 1 biegu... proste

Marllix

2014-06-19, 13:47
Był by piękny hard ,gdyby nie było drzewa :D

zomos

2014-06-19, 13:53
W automacie wciskamy hamulec(ch*j ze się rozpadną) i wrzucamy na neutral... ehh...

A jak nie chce wam odpalić samochodzik na przejeździe kolejowym i nie możecie odjechać a napie**ala na was pociąg to co robimy? Jedynka i kręcimy rozrusznikiem. Zawsze trochę odjedziecie akurat tyle by pociąg was nie rozj***ł...

Kiedyś na prawo jazdy uczyli jak samochód działa, a dziś nowi użytkownicy samochodów nie wiedzą w którą stronę się silnik kręci...

zenekpogromca

2014-06-19, 14:26
zomos napisał/a:


A jak nie chce wam odpalić samochodzik na przejeździe kolejowym i nie możecie odjechać a napie**ala na was pociąg to co robimy?



To wysiadamy z samochodu i sp***alamy...

astma

2014-06-19, 14:29
Jak Automat zaciągasz delikatnie ręczny i skrzynia "wysprzęgla".Tak przynajmniej u mnie jest...
Ale wciskając hamulec w automacie też powinien to samo zrobić...
Hamulec z gazem po pewnym czasie odetnie silnik i skrzynie...