3) To jest bardzo wczesna wersja na filmiku, obecnie jest to zakodzone lepiej, grafika lepsza itd
1) Nie milion linijek kodu, tylko prawie milion i to w chwili obecnej, a filmik jest stary.
Trolling lvl 999 gościu użył silnika Unity, a wy serio myślicie, że to naklepał wszystko sam
3) To jest bardzo wczesna wersja na filmiku, obecnie jest to zakodzone lepiej, grafika lepsza itd
Co do PhysX to nigdy nie miałem z nim kontaktu, ale wydawało mi się, że są to bardziej "toole" do małych rzeczy fizycznych niż cały silnik. Pytanie czemu nie użyłeś Havoca? Na Twoje potrzeby wydaje się bardziej niż wystarczający..
"Myślę że wiem - to coś powiem"
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_hardware-accelerated_PhysX_support
No jak pisałem, nie miałem z nim do czynienia, ale patrząc na tą stronę jest tak jak mówiłem. Symulacja płynów, szczątków, cząsteczek i tego typu mniejsze efekty. Poza tym nie widzę nic odnośnie ragdollów, kolizji i innych takich podstawowych zadań silnika fizycznego. No chyba, że nie umiem znaleźć .