18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Taka tam moja gra

lobominator • 2015-02-07, 20:14
Taka tam moja autorska gra w 3D, kodzona w C#.
To co pokazuję to beta testy fizyki slużącej do mordowania.



Nad grą pracuję już ponad rok i w sumie na chwilę obecną jest to prawie milion linijek kodu, a do finiszu jeszcze daleko. Filmik jest stary, bo obecnie to wygląda o wiele lepiej. Finałowo będzie cały Płock 3D, Alieny, Predatory itp. więc z racji tego, że nie mam licencji na takie postacie - gra oczywiście darmowa.

Jeśli kogoś interesuje i chciałby za jakiś miesiąc pograć (bo wtedy planuję wypuścić pierwszą betę) to zapraszam:

https://www.facebook.com/Plock3DTheGame

A i jeszcze aplha test z Predatorem, mojej roboty oczywiście;

dth

2015-02-08, 15:17
Cytat:

3) To jest bardzo wczesna wersja na filmiku, obecnie jest to zakodzone lepiej, grafika lepsza itd


To wrzuć wersję aktualną a nie coś co wygląda jak pierwsze testy dowolnego dostępnego na rynku silnika 3d

Poza tym jakaś ściema ogólnie, bo na koniec filmiku wyraźnie jest 2015, więc o ile wczesna wersja nie była robiona na początku stycznia, to lecisz w ch*ja Panie.

Cytat:

1) Nie milion linijek kodu, tylko prawie milion i to w chwili obecnej, a filmik jest stary.


Niby skąd? Jak filmik jest stary to przez miesiąc natrzaskałeś 900tys linii kodu? Czy wrzucasz modele i mapę na sztywno do kodu i wliczasz je do całości? ; P Ogólnie ciężko się ogarnia projekt mający 30 tys linii, a co dopiero "prawie" milion... i sam to wszystko napisałeś?

Ogólnie życzę powodzenia jeśli rzeczywiście coś robisz, bo programowanie gier fajna sprawa, tylko nie wiem po co to ściemnianie.

MajkelT

2015-02-08, 15:21
Wczoraj ogladalem zapowiedzi gier na ten rok na ps4. Kingdom under fire, sw battlegrounds oraz gralem w dragon age . W dobie tak kozackich gier, niezle musialoby mnie wyjebac z butow zeby tracic czas na instalacje takiego scierwa..

lobominator

2015-02-08, 18:01
@dth: A w którym to niby miejscu napisałem, że ja w miesiąc natrzepałem 900tys linijek kodu? Czytaj może ze zrozumieniem.

rigsuit

2015-02-09, 18:29
Ile matematyki musiało być przy pisaniu fizyki i ogólnie kodu gry :O

Estivo

2015-02-09, 21:47
Trolling lvl 999 ;) gościu użył silnika Unity, a wy serio myślicie, że to naklepał wszystko sam ;)

voidinfinity

2015-02-09, 22:13
Estivo napisał/a:

Trolling lvl 999 ;) gościu użył silnika Unity, a wy serio myślicie, że to naklepał wszystko sam ;)



Raczej nie. Chyba, że na siłę chciał zrobić gorzej niż Unity oferuje w standardzie.

lobominator

2015-02-11, 13:48
@Estivo, sam jesteś trolling.
Unity udostępnia tylko przestrzeń graficzną i API do silnika w C#, wszystko musisz zakodzić sam.
Co Ty myślisz, że silniki jak Unreal, Crytek, czy Unity to jest kopiuj-wklej i masz nagle gotową grę?

Całość kodu, po ukończeniu wrzucam na GitHuba i się zdziwisz, więc nie mów mi co zakodziłem, a czego nie.

@Rigsuit - fizyka oparta na bibliotekach PhysiX od Nvidii, ale i tak kodzenia z tym trochę jest, bo domyślnie PhysiX to się do zbyt wielu rzeczy nie nadaje i trzeba to robić po swojemu.

Tu macie prezentację uzbrojenia:



dth

2015-02-12, 11:36
@lobominator
to wrzuć teraz. Jeśli projekt jest tak wielki jak mówisz, to warto go zabezpieczyć, bo raczej nie chciałbyś tego pisać od nowa jak Ci dysk padnie

btw
Cytat:

3) To jest bardzo wczesna wersja na filmiku, obecnie jest to zakodzone lepiej, grafika lepsza itd


Drugi filmik jest z 11 lutego i ma taką samą grafikę, więc coś kręcisz Panie...

MidasPL

2015-02-13, 01:13
@up
Dokładnie. Jaki jest sens GitHuba (służącego do kontroli wersji), jeżeli wrzuca się tam jedynie ostateczny projekt?

Co do PhysX to nigdy nie miałem z nim kontaktu, ale wydawało mi się, że są to bardziej "toole" do małych rzeczy fizycznych niż cały silnik. Pytanie czemu nie użyłeś Havoca? Na Twoje potrzeby wydaje się bardziej niż wystarczający.

EDIT: Jeszcze jedno. Wiem, że na tym etapie się pie**oli optymalizację, ale Twoje "particle" przej***nie wpływają na FPSy... A przecież renderujesz już sprzętowo, więc problemów z takimi rzeczami nie powinno być (zapewne wszystko i tak chodzi w jednym wątku).

MidasPL

2015-02-13, 16:27
voidinfinity napisał/a:



"Myślę że wiem - to coś powiem" :roll:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_hardware-accelerated_PhysX_support



No jak pisałem, nie miałem z nim do czynienia, ale patrząc na tą stronę jest tak jak mówiłem. Symulacja płynów, szczątków, cząsteczek i tego typu mniejsze efekty. Poza tym nie widzę nic odnośnie ragdollów, kolizji i innych takich podstawowych zadań silnika fizycznego. No chyba, że nie umiem znaleźć ;) .

voidinfinity

2015-02-13, 20:49
MidasPL napisał/a:



No jak pisałem, nie miałem z nim do czynienia, ale patrząc na tą stronę jest tak jak mówiłem. Symulacja płynów, szczątków, cząsteczek i tego typu mniejsze efekty. Poza tym nie widzę nic odnośnie ragdollów, kolizji i innych takich podstawowych zadań silnika fizycznego. No chyba, że nie umiem znaleźć ;) .



A widziałeś listę gier, opartych o PhysX? ;-)
Jest tam sporo współczesnych tytułów ;-)

Pr...........em

2015-02-13, 20:57
Jedno proste pytanie - po co? To po prostu marnowanie czasu. Powstanie ch*jowe "coś" - bo grą bym tego nie nazwał - odtwórcze i w dodatku mające problemy z prawami autorskimi (ot, chociażby grafiki, modele itd.). Zajmij się czymś, co masz szansę skończyć...

dth

2015-02-15, 13:15
@up
pewnie żeby czegoś się nauczyć, z Twoim podejściem pewnie w programowaniu daleko nie zajdziesz...