18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Stop P...anom na motorach

kalafior • 2009-04-24, 22:16
Zapewne widzieliście akcję "Idzie wiosna, będą warzywa". Dorzucam coś od siebie do tej akcji. Krótko i konkretnie, a nie tam jakieś marcheweczki na motorku.


hydraulik

2009-10-13, 20:04
yyy... a ja mam i motor i BMW:)
to się wkopałem:]

Jan3k600

2009-10-21, 11:47
Kierowcy motocyklistą na wiosnę, to motocykliści kierowcą na zimę:



Kierowcą jak i motocyklistą, udanej zimy :piwo:

Arkhaanis

2009-10-21, 12:27
Jan3k600 napisał/a:

Kierowcy motocyklistą na wiosnę, to motocykliści kierowcą na zimę


A Ty jesteś "kierowcom" czy "motocyklistom"?
:samoboj: :homer:

Jan3k600

2009-10-21, 13:54
Arkhanis napisał/a:


A Ty jesteś "kierowcom" czy "motocyklistom"?
:samoboj: :homer:



ja jestem dwa w jednym. Gram po obu stronach frontu. :P


Ja tylko jestem przeciw bezmyślnym kierowcom i motocyklistom. :mikolaj:

repsol79

2009-10-21, 20:09
beznadzieja to zdjecie i podpis pana autora. widac ze na motocyklu kolega nawet nie siedzial skoro takie bzdurne tematy zaklada.

Desecrator

2009-10-21, 20:24
Jan3k600 napisał/a:



ja jestem dwa w jednym. Gram po obu stronach frontu. :P


Ja tylko jestem przeciw bezmyślnym kierowcom i motocyklistom. :mikolaj:


Pewnie i samochód i motor Honda ;-)

Co do filmiku o, którym się wcześniej wypowiadałem, fakt nie zwróciłem uwagi, że nie włączył kierunku, ale to nie zmienia faktu, że w ten sposób się nie wyprzedza, nie wyskakuje się z za dupy, tylko wjeżdża się na pas odpowiednio wcześniej.
A ten co uważa, że kierowca powinien patrzeć się przez ramie chyba jeszcze nie siedział za kierownicą...

Arkhaanis

2009-10-21, 23:38
Cytat:

ja jestem dwa w jednym. Gram po obu stronach frontu. :P

Ja tylko jestem przeciw bezmyślnym kierowcom i motocyklistom. :mikolaj:



A mi chodziło tylko o Twoją znajomość języka polskiego...

BueR_MadasS

2009-10-28, 01:53