18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Spóźnione Tiry

czerwo64 • 2012-06-24, 02:18
byle dostarczyć na czas


przejebka

2012-06-24, 19:38
żadna tam łupanka , b. dobry kawałek : Ørjan Nilsen - So Long Radio

NcLR

2012-06-24, 19:45
Chłopaki sie na prom pewnie spieszyli:D

xianoss

2012-06-24, 19:51
przejebka napisał/a:

żadna tam łupanka , b. dobry kawałek : Ørjan Nilsen - So Long Radio



dziękuję serdecznie

daniel5995

2012-06-24, 20:04
Spóźnieni to są kierowcy ale w rozwoju..

paczfiko

2012-06-24, 20:14
nikt z was nie jeździł na cb? jedzie jeden z przodu i mówi czy wolna, wielkie rzeczy.

timmy77

2012-06-24, 20:22
Stało się coś? Tak 100% z was pie**oli jak potłuczona, jak by gościu co najmniej zabił rodzinę z dziećmi... Sam jestem kierowcą i wiem, że po pierwsze jechać przez 100 km za jakimś pedałem, który się wlecze na prostej drodze jest wk***iające, a po drugie jest STRASZNIE MĘCZĄCE... Po to są pobocza, a na filmiku pobocza miały półtora metra niecałe pewnie, żeby kulturalnie zjechać i pozwolić się wyprzedzić. Na trasie z takim poboczem po obu stronach, kulturalni kierowcy, bądź kierowcy którzy sami jeżdżą, zjeżdżają obojętnie z której strony ktoś wyprzedza czy z naprzeciwka czy sami są wyprzedzani, po prostu robią miejsce, korona z pie**olonej głowy nie spadnie a i zwalniać też nie trzeba.

Ale sorry, 3/4 osób piszące powyższe komentarze nie ma nawet pie**olonego prawajazdy, gratuluję idioci ;)

TommyTheRipper

2012-06-24, 20:22