18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Skoda Fabia VRS

~Ludomir • 2010-11-04, 23:49
Wściekła reklama nowej Fabii


mcmt

2010-11-07, 20:43
SQT napisał/a:

taa, oczwyście jesteś głównym inżynierem i wszystko wiesz...


Jestem uzytkownikiem.

LegendarnyZiom napisał/a:

Ty chyba dalej nie czaisz co ja do Ciebie piszę. BMW serii 1 nigdy nie miało być sportowym samochodem i nie będzie nim nigdy, nawet pod nazwą M1. Tak samo ze skodą Fabią i wersją VRS. Co z tego, że w obydwu zmienią zawias, silnik itp skoro buda dalej zostaje ta sama?


Ingerencja M GMBH w auto siega od opon az do nawet modyfikacji dachu :!: W M3 kombinowali ze zbiornikiem paliwa, dla lepszego wywazenia auta. Aktualnie sa nawet wskazania przy jakim poziomie paliwa powinno robic sie okrazenie pomiarowe. W nowym M5 przewidziany jest pracujacy aerodynamicznie przedni zderzak, bo nie jestem pewien czy tak bylo w poprzednich modelach.
Jest tyle rzeczy o ktorych nie wiecie, ze na prawde nie chce mi sie ciagnac tego tematu. Nie mamy o czym gadac i nie przegadacie mnie w tej kwestii. Przykro mi.

zonk

2010-11-07, 23:08
@up, drogi użytkowniku. Wszystko sprowadza się do tego że uważasz że jesteś bogiem motoryzacji a na razie tylko pajacujesz. Swoją drogą zachowujesz się jak stereotypowy posiadasz bmw: "Moje auto jest najlepsze, znam się najlepiej, nikt mi nie podskoczy kto ma inne zdanie to wypie**alać(...)"

Dziękuję, dobranoc.

Rh...........ox

2010-11-07, 23:24
Ale śliczne spamowisko sobie tutaj urządziliście ^^

~LegendarnyZiom

2010-11-07, 23:27
mcmt napisał/a:


Ingerencja M GMBH w auto siega od opon az do nawet modyfikacji dachu :!: W M3 kombinowali ze zbiornikiem paliwa, dla lepszego wywazenia auta. Aktualnie sa nawet wskazania przy jakim poziomie paliwa powinno robic sie okrazenie pomiarowe. W nowym M5 przewidziany jest pracujacy aerodynamicznie przedni zderzak, bo nie jestem pewien czy tak bylo w poprzednich modelach.
Jest tyle rzeczy o ktorych nie wiecie, ze na prawde nie chce mi sie ciagnac tego tematu. Nie mamy o czym gadac i nie przegadacie mnie w tej kwestii. Przykro mi.



Fabia VRS również dostała nowe ospoilerowanie, zderzaki i dyfuzor, które są bardziej aerodynamiczne. Może nie aktywne, bo to Skoda a nie BMW, i kosztuje 3x mniej. W dalszym ciągu jednak M5 to luksusowa limuzyna o podwyższonych osiągach, M3 to GT a M1 będzie szybkim miejskim kompaktem. O ile w ogóle będzie, bo wątpię aby zyskał rzesze klientów. Przykładem auta czysto sportowego jest np Lotus Exige, gdzie od samego początku był on pomyślany jako samochód sportowy.

mcmt

2010-11-08, 09:56
Diabel twki w prowadzeniu. Jest ogromna roznica pomiedzy 5er zwyklym a M5 i nie wazne, ze jest to limuzyna - jest zmodyfikowana w takim stopniu, ze w niektore zakrety potrafi przejechac o 40km/h szybiej (co nie znaczy, ze zwykle 5er sie w zakrecie slimaczy). W M3 roznica jest tym wieksza. Podobnie jest z mercedesami i AMG.
Przerobki skody, zwlaszcza octavi RS to jakis zart, takze porownywanie M do taczki z duzym silnikiem bylo jak najbardziej niefortunne, gdy w przypadku skody - trafne.

czuly_barbarzynca

2010-11-08, 18:51
ta fabia to hit sezonu, pininfarina design!!! genialne auto - pokonac je moze tylko renault thalia WRX F1 na alusach! no moze jeszcze dełu espero wujka staszka (z podtlenkiem LPG i karbonowymi nakladkami na popielniczki) tez by dalo rade

~LegendarnyZiom

2010-11-08, 20:03
mcmt napisał/a:

Diabel twki w prowadzeniu. Jest ogromna roznica pomiedzy 5er zwyklym a M5 i nie wazne, ze jest to limuzyna - jest zmodyfikowana w takim stopniu, ze w niektore zakrety potrafi przejechac o 40km/h szybiej (co nie znaczy, ze zwykle 5er sie w zakrecie slimaczy). W M3 roznica jest tym wieksza. Podobnie jest z mercedesami i AMG.
Przerobki skody, zwlaszcza octavi RS to jakis zart, takze porownywanie M do taczki z duzym silnikiem bylo jak najbardziej niefortunne, gdy w przypadku skody - trafne.



Tak, ale żaden z nich nie jest w pełni sportowym samochodem.

AL...........ON

2010-11-09, 13:08
Moim zdaniem co byście nie napisali o przyśpieszeniu z zacięciem rajdowym to i tak najważniejsza jest bezawaryjność, tania eksploatacja i ergonomia/ekonomia jazdy. Przy każdej wizycie na stacji portfel płacze.

czuly_barbarzynca

2010-11-09, 19:23
ALTON napisał/a:

i tak najważniejsza jest tania eksploatacja


oczywiscie dla nabywcy modelu VRS albo BMW M xyz priorytetowa sprawa to tania eksploatacja :facepalm:

PS
co to jest "przyspieszenie z zacieciem rajdowym" ???? oraz "ergonomia/ekonomia jazdy" ???

mcmt

2010-11-10, 00:12
ALTON napisał/a:

i tak najważniejsza jest bezawaryjność, tania eksploatacja i ergonomia/ekonomia jazdy. Przy każdej wizycie na stacji portfel płacze.


Jedym slowem najlepszym rozwiazaniem dla Ciebie jest rower Alton... ;-)

AL...........ON

2010-11-10, 17:07
Napisałem ogólnikowo a nie w odniesieniu do aut, na temat których toczycie spory.

tomsad8

2010-11-19, 00:31
Śkoda, że taka ch*jowa nazwa. Poza tym coool i respect.