Super Bowl w ''Juesej'' to nie tylko mecze Footballu, ale także reklamy za które producenci płacą od 2 milionów $ wzwyż za 1minutę emisji!! Co za tym idzie? - A no taka reklama musi zaciekawić telewidza aby ten w czasie przerwy na reklamy nie zmienił na inny kanał. W ten sposób w stanach narodziła się tradycja oglądania ''fajnych/śmiesznych reklam'' w czasie Super Bowl, na które ludzie czekają przez cały rok...
Tylko w reklamie Audi, Mercedesa i czarnoskorzy pojawiaja sie jako charaktery zupelnie odseparowane od podmiotu w reklamie. Dla Mercedesa jest to czarny tancerz, dla Audi czarny kolega partnera dziewczyny, ktora glowny bohater caluje. Jak widac upper class with old money nie lubi u siebie mieszanki kulturowej i reklamodawcy doskonale to rozumieja.
Reszta to produkty dla middle(Kia, Hyundai) i lower class(VW, CC, TacoBell), ktorym sie mowi kogo maja akceptowac a kogo nie wiec tutaj czarnoskorzy pojawiaja sie w rolach takich samych jak biali.
Najbardziej rozsmieszyl mnie czarny kowboj w CC i czarny super-dzieciak siedzacy gdzies daleko z tylu w reklamie Hyundaia . Tradycyjnie, Japonskie marki(Hyundai, Kia) nie przywiazuja duzej wagi do roznorodnosci kulturowej.
Taco Bell jako marka z Californii serwujace smieciowe jedzenie o hiszpansko-brzmiacych nazwach przetlumaczyla nawet popularna ostatnio pioseke, zeby trafic do hispanics .