18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Reklamacja UPC - absurdy działania tej firmy

Ra...........it • 2013-10-10, 21:21
Szanowny panie


Dziękuję pięknie za szybką odpowiedź na wstępie informuję Pana iż w formularzu zgłoszenia nie było rubryki < nr pesel >
Co do numeru abonenckiego niezbędnego do jednoznacznego zidentyfikowania mojej skromnej osoby uprzejmie informuję iż jeśli podany jest on istotnie na fakturze, to nie mogę go sprawdzić ponieważ uzyskuję faktury elektronicznie - w mailu jest faktura uproszczona (bez tego numeru) natomiast żeby zobaczyć pełną fakturę potrzebuję zalogować się w systemie podając tenże numer abonencki - ma propozycję podam panu dane mogące nieco pomóc w mojej identyfikacji

182 cm wzrostu
waga po przebudzeniu ok 102 kg. o godzinie 8 rano już 101,5 kg
But rozmiar 44 eu
Narodowość PL
Płeć matki - kobieta
Bardzo lubię ogórki konserwowe

Jeśli to pomogło - proszę o numer abonencki - zaloguję się, zczytam go z faktury i podam Panu niezwłocznie.

co do tej przeolbrzymiej liczby adresów, linków i programów do pobrania - serdecznie panu dziękuję, sprawdzę je jak internet zacznie działać - aha właśnie sobie przypomniałem że jest to treścią mojego zgłoszenia. Niestety nie dysponuję kablem etherentowym, co za tym idzie nie mogę śledzić tras rutowania. Mam dla Pana również ciekawy test do zrobienia proszę tu link

http://testy.nf.pl/Test/50/Test-na-inteligencje-IQ/?gclid=CNjZ7PL6jLoCFUjA3godwkwAAg

jak wynik będzie powyżej wartości 45 proszę odczytać liczbę barinową hadronów otaczających Pana - oraz ich całkowity ładunek elektryczny - proszę się nie przejmować faktem iż budujące je kwarki mają ładunki ułamkowe (2/3 e lub –1/3 e). - to bez znaczenia dla sprawy. Podczas badania hadronów proszę broń boże nie oddawać moczu.

Co do mojego problemu informuję iż po szczęśliwym dodzwonieniu się do was - pan z działu technicznego poinformował mnie ze widzi że mam zawieszony router (niezły ma gość wzrok) i wie Pan co? za jego radą wyłączyłem z kontaktu i włączyłem i tadammmm działa. (Dobrze że nie posłuchałem Pana - mógłbym się postarzeć przy tej procedurze) Swoją drogą może tak odrobina kontaktu wewnątrz firmy ? nie lepiej by brzmiał mail o treści:

"Witam
Wyłącz i włącz ruter - będzie hulać!"

Ile czasu zaoszczędzone - prawda?

Może warto rozważyć że jak pan techniczny widzi ze ruter wisi to wysyłacie sms (nie maila - to się mija z celem) o treści

"To my UPC - dbamy o twój czas, ruter ci wisi weź zresetuj będzie działać"


Ależ by to było fajne i w tempo!

Pozdrawiam serdecznie, proszę się nie denerwować przy teście. Niecierpliwie czekam na odpowiedź od Pana

Z poważaniem Marcin Jeż

Ortonazi - przepraszam, byłem wzburzony - jak kogoś interesuje wrzucę treść tego co mi napisał ten kmiot wcześniej i ew. czy coś odpisze.

PS - dlaczego nie ma już filmiku jak kolo gazuje cygankę - wróżkę? piękny był.

Vangee

2013-10-10, 21:34
Serio router nie działał i od razu złapałeś za słuchawkę przed restartem ustrojstwa? Też sobie zrób ten ciekawy test...

Ra...........it

2013-10-10, 21:36
Vangee- działał, hulał net na 1/10 gwizdka. działało gg i otwierało pocztę (ale już nie maile - tylko nagłówki) poza tym byłem w delegacji i sprawę załatwiałem zdalnie ( w domu żona w 8 m-cu ciąży, znudzona bez neta, niemogąca sięgnać do rutera będącego pod sufitem) poza tym jak płacę to wymagam kówa jego mać

majmarek

2013-10-10, 21:51
za liczbę barinową hadronów - skrzynka piwa :-)

las84500

2013-10-10, 22:27
Numer abonencki masz też na umowie o świadczeniu usług. To taki papierek co się go podpisuje na starcie w biurze obsługi lub u przedstawiciela. Bo chyba mi nie powiesz, że tego nie dostałeś. A dym o okazjonalną zwiechę routera? Proszę Cię. Że kobita nie może sięgnąć? A gniazdko zasilające, do którego jest podłączony też masz pod sufitem? A opcja prośby o pomoc np sąsiada, rodziny? Bo fajny jesteś mąż jak zostawiasz żonę w 8 miesiącu ciąży zdaną na pomoc niczyją w razie nagłej sytuacji.
Najprościej to mieć wyj***ne z postawą roszczeniową bez krzty kreatywności i samodzielności.

Ra...........it

2013-10-10, 22:48

Ja...........ro

2013-10-10, 22:50
o k***a, ale żeś się naprodukował o tym, żeś zachował się jak ułom sam uprzednio nie resetując routera.

1) To nie jest wina dostawcy, tylko sprzętu. Prawdopodobnie masz router netgeara, tplinka czy innego pentagrama z promocji w lidlu za 24,90zł. Ew. jakieś gówno bezpośrednio od dostawcy w super pakiecie +20zł do rachunku miesięcznie bo rozłożyli Ci na raty, w zestawie z firewallem nortona hyhy i jakimś ubezpieczeniem. Jeśli tak, to dałeś się wydymać przy podpisywaniu umowy. Nie dziw się, że nie mają opcji samorestartowania się w takich czy innych przypadkach i zwyczajnie potrzebują resetu raz na jakis czas. Bo są cienkie.

2) Wiesz, czemu w 99,99% przypadków pierwszą poradą techników (nie ważne, czy w sprawie internetu, telefonu, komputera, drukarki czy k***a tostera) jest najczęściej porada typu:
-Czy upewnił się Pan/i, że sprzęt jest prawidłowo podłączony do prądu?
Nie wiesz? To już odpowiadam - bo 99,99% takich osób to skrajni imbecyle. Gratulację, informuję Cię, że masz możesz bez problemu szukać kolegów na swoim poziomie :facepalm:

3) Nie pomogą żadne wymówki o delegacji, bo osoba z IQ poniżej 70 żyje z zasiłku dla ułomnych nie potrafiących dojść samodzielnie do tego, że w pierwszej kolejności restartuje się router, a nie jeździ na delegacje. Albo chodzi do gimnazjum. Stąd też nie pie**ol o żonie w ciąży - co najwyżej o "Dżaście" z IIc, ale przecież i tak wiemy, że nie r*chasz. I nie wymyślona żona nie sięga pod sufit, tylko Ty sam bo wolno rośniesz.

k***a, jakim trzeba być ułomem, żeby nie zresetować routera jak coś nie hula tylko od razu łapać za słuchawkę, czepiać się dostawcy i jeszcze wylewać żal po necie. Weź idz na forum f23, popularne ostatnio, tam jest miejsce dla takich jak Ty :hitler:

Ra...........it

2013-10-10, 23:02
up . Wiem ćwoku co to jest umowa, byłem poza domem i dzięki kreatywności właśnie załatwiłem sprawę zdalnie - w razie wtopy ma się kto zająć moją rodziną, nie bój nic kmiocie, samodzielny też jestem dość na tyle żeby wymyślić coś co przerasta twoją kreatywność (gniazdko pod sufitem) . postawę roszczeniową to powinna mieć twoja rodzina do stwórcy. Ssij dzidę

Ps. jak będziesz miał dzieci (ja mam i idzie następne) to zrozumiesz ze trzeba do tego kasy (czyli w moim przypadku wyjazdów) ależ mnie wkórwiłeś

A ty jaszczurku masz link do zdjęć mojego wspaniałego syna i moich

https://plus.google.com/u/0/109491016505335433175/posts

drugiego syna mam w drodze mały fiutku ze stolicy, jak się założysz o flachę to ci podeślę druk delegacji z którego wynika iż istotnie jestem w terenie a praca którą wykonuje przerasta twój orzeszek. Ale do takiego zakładu trzeba mieć jajca

Szczam_na_Zakrystii

2013-10-10, 23:06
A ty się chwalisz czy żalisz?
Szczycisz się tym że udało ci się (pewnie po 20 próbach) zalać formę?
Czy akurat po kilku latach związku wreszcie zamoczyłeś i ci się wpadło?
k***a jak trzeba być głupim aby nie zacząć od podstawowej i najprostszej rzeczy jak reset?
Jak ci się komputer zawiesi to też dzwonisz najpierw do Microsoftu? :wtf:

Ra...........it

2013-10-10, 23:08
Widzę ze niektórzy nie rozumieją ironii, żeby Wam troskzę rozjaśnić daję treść mojej korespondencji z UPC
(wcześniejszą)

JA

Witam Mam od Was internet od wczoraj od ok południa transfer spadł o rząd wielkości, sprawdzenie poczty czy też newsów na onecie graniczy z cudem. Sprawdzałem to na 3 urządzeniach, więc niemożliwe że wina leży po stronie sprzętu. BOK po 20 minutach oczekiwania poinformował mnie o braku mozliwości połączenia - to jest kpina. Rachunki jakie mi naliczacie (proszę zweryfikować faktury) sa wyssane z palca - zapąłciłęm za 2-3 miesiace z góry, w odwrotna stronę skwapliwie naliczacie odsetki. Prosze o interwencje w sprawie internetu i kontakt w przeciwnym wypadku nie poczuwam się do regulowania zobowiazań. Wiem że w umowie jest zapis iż gwarantujecie transfer DO 30 Kb/s ale tą usługę jaką od was dostaję nie mozan porónać do niczego. To juz 2 taka sytuacja.


I odpowiedź PANA Z UPC - wystarczyło napisać - zresetuj ruter

Szanowny Panie,

na wstępie chciałbym podziękować za zgłoszenie przekazane drogą elektroniczną w sprawie problemów z prędkością łącza internetowego i niezgodności co do naliczeń.

Uprzejmie proszę o podanie Numeru Identyfikacyjnego Klienta UPC lub dokładnego adresu instalacji oraz numeru PESEL, imienia i nazwiska osoby, na którą zarejestrowana jest usługa UPC. Powyższe dane pozwolą na jednoznaczną identyfikację Konta Abonenckiego i udzielenie stosownych wyjaśnień. Podany przez Pana Numer Identyfikacyjny nie jest prawidłowy.

Proszę ponadto o ponowną weryfikację. W przypadku jeśli prędkości nadal nie są zadowalające, proszę o podłączenie komputera bezpośrednio do modemu kablem ethernetowym, a następnie wykonanie testów jakościowych w postaci:

1. Proszę podać przykładowe adresy serwerów, z którymi obserwowane są obniżone prędkości połączenia.

2. Proszę sprawdzić trasy routowania do tych serwerów najlepiej uzyskanych za pomocą programu winmtr (program dostępny jest pod adresem: http://winmtr.sourceforge.net/winmtr_bin.zip, instrukcja: http://komunikatyihd.upc.pl/pdf/instrukcja_winmtr.pdf)

3. Jakie są uzyskiwane średnie prędkości pobierania z serwerów:

- ftp://ftp.atman.pl/test5gb.dat

- ftp://ftp.atman.pl/test5gb

- http://noc.gts.pl/500mb.gts

- ftp://ftp.task.gda.pl/ls-lR

- ftp://ftp.icm.edu.pl/debian-cd/7.0.0-live/i386/iso-hybrid/debian-live-7.0.0-i386-gnome-desktop.iso

- ftp://ftp.icm.edu.pl/debian-cd/7.0.0-live/i386/iso-hybrid/debian-live-7.0.0-i386-kde-desktop.iso

4. Pomiar prędkości na stronie http://www.upc.pl/internet/poznaj-internet/test-predkosci-lacza/ - po wejściu na tę stronę należy uruchomić test. Prosimy o przesłanie wyników tego testu.

5. Proszę podać datę i godzinę przeprowadzania testu.

UWAGA!

Podczas wykonywania testów proszę o wyłączenie wszelkich aplikacji zabezpieczających (antywirus, firewall) czy korzystających z sieci (np. p2p). *** W przypadku odpowiedzi zwrotnej proszę też o przesłanie danych technicznych odnośnie karty sieciowej zainstalowanej w komputerze, które można odczytać z poziomu Menedżera Urządzeń. ***

Jeżeli problem występuje tylko na połączeniu bezprzewodowym poprzez nasz router, to proszę o wykonanie instrukcji z pod adresu: http://www.upc.pl/szukaj/?q1=zasieg+wifi

Ja...........ro

2013-10-10, 23:15
Synek spoko, r*chałbym. Ale patrząc po kręgach bardziej podobny do jednego z kolegów Twojej żony :szydera:

Wycięte z profilu na google+ (o ile się orientuje, to nawet emosy nie chcą mieć tam profili):
"Marcin Jeż - Uczył się w: University of California, Berkeley"
To chyba tłumaczy poziom IQ, przecież wiadomo że hamyrykanie to imbecyle a ich system szkolnictwa tworzy downów, którzy nienawidzą Wietnamczyków bo wypowiedzieli USA wojnę, którą USA wygrało :szydera:

~Vuko

2013-10-11, 00:09
RagicMabbit sam sobie podarowałeś ten ból dupy wybierając UPC. Tak, wiem, nie miałeś wyboru, bo tylko oni są dostawcami internetu w Krakowie :ok:

Radysh

2013-10-11, 00:12
Ten router tak wysoko, żeby "siał wifi" po całym domu czy koncentryka od UPC za krótko udziabłeś? ;)

Ra...........it

2013-10-11, 00:16
tam mi wychodzi z korytarza - co miałem ciagnać kabel pod tv co by miał blisko sygnał?

Ja...........ro

2013-10-11, 00:46
Radysh napisał/a:

Ten router tak wysoko, żeby "siał wifi" po całym domu czy koncentryka od UPC za krótko udziabłeś? ;)


Jak dla mnie, to mu mama powiesiła tak wysoko, żeby RagigMabbit kabli nie poprzegryzał :szydera:

Swoją drogą, odkąd żyję nie widziałem w zwykłym mieszkaniu gniazdka pod samym sufitem :krejzi:
Bez kitu, musisz mieć ostro na chacie