18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach

Reklamacja UPC - absurdy działania tej firmy

Ra...........it • 2013-10-10, 21:21
Szanowny panie


Dziękuję pięknie za szybką odpowiedź na wstępie informuję Pana iż w formularzu zgłoszenia nie było rubryki < nr pesel >
Co do numeru abonenckiego niezbędnego do jednoznacznego zidentyfikowania mojej skromnej osoby uprzejmie informuję iż jeśli podany jest on istotnie na fakturze, to nie mogę go sprawdzić ponieważ uzyskuję faktury elektronicznie - w mailu jest faktura uproszczona (bez tego numeru) natomiast żeby zobaczyć pełną fakturę potrzebuję zalogować się w systemie podając tenże numer abonencki - ma propozycję podam panu dane mogące nieco pomóc w mojej identyfikacji

182 cm wzrostu
waga po przebudzeniu ok 102 kg. o godzinie 8 rano już 101,5 kg
But rozmiar 44 eu
Narodowość PL
Płeć matki - kobieta
Bardzo lubię ogórki konserwowe

Jeśli to pomogło - proszę o numer abonencki - zaloguję się, zczytam go z faktury i podam Panu niezwłocznie.

co do tej przeolbrzymiej liczby adresów, linków i programów do pobrania - serdecznie panu dziękuję, sprawdzę je jak internet zacznie działać - aha właśnie sobie przypomniałem że jest to treścią mojego zgłoszenia. Niestety nie dysponuję kablem etherentowym, co za tym idzie nie mogę śledzić tras rutowania. Mam dla Pana również ciekawy test do zrobienia proszę tu link

http://testy.nf.pl/Test/50/Test-na-inteligencje-IQ/?gclid=CNjZ7PL6jLoCFUjA3godwkwAAg

jak wynik będzie powyżej wartości 45 proszę odczytać liczbę barinową hadronów otaczających Pana - oraz ich całkowity ładunek elektryczny - proszę się nie przejmować faktem iż budujące je kwarki mają ładunki ułamkowe (2/3 e lub –1/3 e). - to bez znaczenia dla sprawy. Podczas badania hadronów proszę broń boże nie oddawać moczu.

Co do mojego problemu informuję iż po szczęśliwym dodzwonieniu się do was - pan z działu technicznego poinformował mnie ze widzi że mam zawieszony router (niezły ma gość wzrok) i wie Pan co? za jego radą wyłączyłem z kontaktu i włączyłem i tadammmm działa. (Dobrze że nie posłuchałem Pana - mógłbym się postarzeć przy tej procedurze) Swoją drogą może tak odrobina kontaktu wewnątrz firmy ? nie lepiej by brzmiał mail o treści:

"Witam
Wyłącz i włącz ruter - będzie hulać!"

Ile czasu zaoszczędzone - prawda?

Może warto rozważyć że jak pan techniczny widzi ze ruter wisi to wysyłacie sms (nie maila - to się mija z celem) o treści

"To my UPC - dbamy o twój czas, ruter ci wisi weź zresetuj będzie działać"


Ależ by to było fajne i w tempo!

Pozdrawiam serdecznie, proszę się nie denerwować przy teście. Niecierpliwie czekam na odpowiedź od Pana

Z poważaniem Marcin Jeż

Ortonazi - przepraszam, byłem wzburzony - jak kogoś interesuje wrzucę treść tego co mi napisał ten kmiot wcześniej i ew. czy coś odpisze.

PS - dlaczego nie ma już filmiku jak kolo gazuje cygankę - wróżkę? piękny był.

Max Ibuprom

2013-10-11, 20:48
Chciałem jedynie zwrócić uwagę na to że objawy nie pasowały żeby ruter resetować. Ja też bym obstawiał jakieś przeciążone łacze po stronie dostawcy czy co... Ruter warto zresetować jeśli nie chce się polączyć z kompem/internetem...

A miejsce na ruter zajebiste! ;D

List śmieszny, ale akurat kiespko trafiłęś zę restart wystarczył, nic dziwnego żę sadole walą pocisk...:p

PS-mówił Ci ktos zę trcohe za poważnie bierzesz internety i to co ludzie w nich wypisuje? ^^

Matiel

2013-10-11, 20:57
A co ty sie dziwisz drogi autorze, że konsultant ci tak odpowiedział? jeśli nie podałeś mu żadnych wymaganych do weryfikacji danych (wymaganych nie przez niego, a przez procedury firmy, bo on pewnie by ci z chęcią napisał żebyś zresetował router i spieprzał). On też ceni swoją robotę, choćby i ch*jowa była. Prawda jest taka, że teraz każdy sadol mógłby w Twoim imieniu podobne maile skrobać podpisując się takim samym imieniem i nazwiskiem. Jakby jakie Twoje dane o płatnościach czy należnościach wyciekły z UPC to dopiero byś mordę piłował. ode mnie to i tak piwko dla konsultanta UPC za to że nie zbył Cie prostą prośbą o weryfikację i wyj***ne, tylko coś tam naskrobał więcej (choćby to było i ctrl+c/ctrl+v), bo jakbyś te testy poprzeprowadzał i się nieco więcej "wywiedział" o problemie, to gdyby reset nie pomógł to miałbyś o czym z technicznym na infolinii rozmawiać i ułatwił mu robotę nieco :p

A tak btw to techniczny pewnie nie "widział" Twojego routera, ale z mojego doświadczenia konsultanta warto tak pościemniać, żeby upierdliwy klient lepiej przełkną najprostszą w świecie prawdę, że na wiele "problemów" ze sprzętem wystarczy zwyczajny reset ;)

quartz75

2013-10-11, 21:14
RagicMabbit napisał/a:

Vangee- działał, hulał net na 1/10 gwizdka. działało gg i otwierało pocztę (ale już nie maile - tylko nagłówki) poza tym byłem w delegacji i sprawę załatwiałem zdalnie ( w domu żona w 8 m-cu ciąży, znudzona bez neta, niemogąca sięgnać do rutera będącego pod sufitem) poza tym jak płacę to wymagam kówa jego mać



Później:
RagicMabbit napisał/a:

...
Witam Mam od Was internet od wczoraj od ok południa transfer spadł o rząd wielkości, sprawdzenie poczty czy też newsów na onecie graniczy z cudem. Sprawdzałem to na 3 urządzeniach, więc niemożliwe że wina leży po stronie sprzętu. BOK po 20 minutach oczekiwania poinformował mnie o braku mozliwości połączenia - to jest kpina. Rachunki jakie mi naliczacie (proszę zweryfikować faktury) sa wyssane z palca - zapąłciłęm za 2-3 miesiace z góry, w odwrotna stronę skwapliwie naliczacie odsetki. Prosze o interwencje w sprawie internetu i kontakt w przeciwnym wypadku nie poczuwam się do regulowania zobowiazań. Wiem że w umowie jest zapis iż gwarantujecie transfer DO 30 Kb/s ale tą usługę jaką od was dostaję nie mozan porónać do niczego. To juz 2 taka sytuacja.



Stary, akurat odkryłeś receptę na totalne pogrążanie się. Co tam Twoja żona ściąga i czym zapychasz łącze to już nie moja sprawa. Życzę powodzenia w dalszym pieniactwie.
P.S. Ja bym router w piwnicy podłączył. Oczywiście pod półką z ogórkami kiszonymi.

tranzystor

2013-10-11, 22:28
RagicMabbit napisał/a:

Szanowny panie


....

PS - dlaczego nie ma już filmiku jak kolo gazuje cygankę - wróżkę? piękny był.





Kolejny analfabeta, który chce być na siłę dowcipny. Współczuję z całego serca pracownikom punktów obsługi klienta.

pero1122

2013-10-11, 22:30
UPC schodzi na psy. Po wysłaniu reklamacji odnośnie rzekomego przedłużenia umowy przez telefon odpowiedź uzyskałem po ponad 3 miesiącach po kilku wizytach w siedzibie firmy. Ba, sama odpowiedź nie lepsza. Bardzo treściwa i wyczerpująca. "Po rozpoznaniu reklamacji, umowę nr.......... uważa się za ważną"
Dodatkowo starych klientów doją ile mogą, a nowym oferują te same pakiety za połowę ceny... .

Uprzejmy

2013-10-12, 00:32
Normalny człowiek zgłasza problem a wy hejtujecie go za wszystko co popadnie. Naprawdę teksty typu "człowieku jesteś śmieciem, masz router na półeczce" pomagają wam się dowartościować? Nie każdy jest wychowany wśród kabli, komputerów, gier itd. Są ludzie, którzy nie wiedzą jak należy postępować z takim sprzętem. Ciekaw jestem swoją drogą co byście zrobili jakby wam w domu uszczelka w odpływie pod zlewem pękła :D Każdy na czymś się zna, autor widocznie nie jest obeznany aż tak w temacie, jego sprawa. Miał prawo napisać do UPC, zrobił to. Nie przebił się przez biurokrację handlowców mailowo, na przyszłość będzie wiedział, że jak coś się dzieje to dzwoni do normalnych ludzi czyt. techników.

Szczam_na_Zakrystii

2013-10-12, 01:32
Uprzejmy napisał/a:

Normalny człowiek zgłasza problem a wy hejtujecie go za wszystko co popadnie. Naprawdę teksty typu "człowieku jesteś śmieciem, masz router na półeczce" pomagają wam się dowartościować? Nie każdy jest wychowany wśród kabli, komputerów, gier itd. Są ludzie, którzy nie wiedzą jak należy postępować z takim sprzętem. Ciekaw jestem swoją drogą co byście zrobili jakby wam w domu uszczelka w odpływie pod zlewem pękła :D Każdy na czymś się zna, autor widocznie nie jest obeznany aż tak w temacie, jego sprawa. Miał prawo napisać do UPC, zrobił to. Nie przebił się przez biurokrację handlowców mailowo, na przyszłość będzie wiedział, że jak coś się dzieje to dzwoni do normalnych ludzi czyt. techników.



Jak to ktoś dzisiaj ładnie napisał (mianowicie Gordonek) pierwsze co słyszysz na infolinii to "zresetuj" dziękuję.

Zachlaj_Von_Burbon

2013-10-12, 10:51
debil... no skrajny debil... następnym razem powiedz w UPC żeby ci net na wiadra sprzedawali...

KasHer

2013-10-12, 21:03
Spoko. Napisza ci "przykro nam ze nie spelnilismy twoich oczekiwan" po czym konsultant zapali fajke i da komus wklejke odnosnie zasadnosci odlaczenia neta w przypadku niezaplaconego abonamentu. przy okazji ciekawy boldupy ze az zdjecia syna chciales pokazac...

Noide66

2013-10-15, 14:51
kiedy skaładałem reklamacje nie miałem jakiś takich jazd. a konsultant nie zawsze idealnie na wszystko odpowie. wiec do serwisu tel. i odrazu naprawili jak mi modem nie hulał.