18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Problemy z nazewnictwem

wasiuu • 2013-02-08, 14:53
An old man walks into a pub in Scottland, his feet shuffling, his back bent. He drags himself onto a stool and orders a beer. Placing the full glass in front of him, the bartender inquires upon his sad face.
The man answers with a smoky and trembling voice and a Scottish accent:
Ah, tell ya man! This pub, this very pub we're just sitting in. I built it, with me own hands! But do they call me the Pubmaker? Naa! See the wall over there, that protects our town? I built it, with me own hands! But do they call me the Wallmaker? And the bridge, you know, that crosses our river, I built it, with me own hands! But do they call me the Bridgemaker?
But I tell ya, man! YOU FUCK ONE GOAT!

melemele89

2013-02-09, 13:17
Ich verstehe alles wunderbaren Text

ZiZU

2013-02-09, 13:22
Po prostu goatfucker brzmi lepiej od owcojebca, tak samo jak przetłumaczyć z sensem wallmaker? ścianotwórca?(muahuaahuhu), to samo jest z pubmaker itp.
Wrzucający po prostu nie chciał spolszczać czegoś co spolszczone byłoby ch*jowe.

sebeks

2013-02-09, 14:06
ZiZU napisał/a:

Po prostu goatfucker brzmi lepiej od owcojebca, tak samo jak przetłumaczyć z sensem wallmaker? ścianotwórca?(muahuaahuhu), to samo jest z pubmaker itp.
Wrzucający po prostu nie chciał spolszczać czegoś co spolszczone byłoby ch*jowe.

jak już coś to KOZOjebca, murarz, budowniczy baru, budowniczy mostu
chyba, że wg Ciebie w PL nie ma ludzi co robia takie rzeczy
masz, skopiuj sobie i wklejaj gdy nie będziesz wiedział jak to po polsku napisać

bociu123

2013-02-11, 15:56
Dawno temu już widziałem to w wersji polskiej w CKM-ie. Keep on trying m8 ....

ZiZU

2013-03-01, 08:38
sebeks napisał/a:

jak już coś to KOZOjebca, murarz, budowniczy baru, budowniczy mostu
chyba, że wg Ciebie w PL nie ma ludzi co robia takie rzeczy
masz, skopiuj sobie i wklejaj gdy nie będziesz wiedział jak to po polsku napisać

nosz k***a mać. translator <== masz i sprawdź sobie jak jest murarz, również wpisz wallmaker, pubmaker itp.
a teraz k***a, wstaw swoje zajebiste słówka do tego kawału i sprawdź jaki ma sens. Tak k***a, sherlocku - żaden!
Poliglota j***ny.