18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Boba trolluje supercary.

wysprzeglam • 2013-07-28, 00:01
Interesujecie się motoryzacją, supersamochodami, prędkościami i stroną techniczną?
Większość osób uważających się za fanów motoryzacji wywodzi się z nfs'ów a otwarcie maski byłoby dla nich nie małym problemem.
Jarają was plastikowe supercary z ogromną mocą, błyszczącym lakierem a każdych ich centymetr jest sprawdzany w tunelu aerodynamicznym, tworzone przez profesjonalne teamy dla jakiegoś kierowcy za miliony dolarów? Boba Kettler pracuje sam, sam dla siebie jest kierowcą, mechanikiem i każdym kto pracuje przy takich projektach i swoim GOLFEM trolluje wielomilionowe inwestycje.

Na filmie pokazane oczywiście wyścigi na 1/4 mili (używa do 4 biegów), ale jak twierdzi sam Boba, na 6 biegu byłby w stanie osiągnąć 440km/h.

Od siebie dodam, że to golf z 91 roku, jest to "SERYJNY" silnik Golfa MK2 (nie jak np. w veyronie wykonany z dokładnością do jednej milionowej milimetra) dokładnie to 1.8L 16V GTI (seryjnie o mocy 140HP).
Patrząc na wiek jednostki napędzającej to są to niewielkie modyfikacje takie jak wzmocnienie bloku silnika, wymienione sprzęgło, korbowody, wał i tłoki. Poza tym układ wydechowy i wtryskowy.

Do tego najważniejsza część turbina GARRETTA z ogromnym ciśnieniem 4,25bar.

Specjalnie dla hejterów golfów. :cumshot:

Dla jasności nie jeżdżę golfem!

Było już o tym samochodzie w przypadku pojedynku między GTR'em i Veyronem. Oczywiście zaczęły się spekulacje typu "z golfa została tylko seryjna buda", "golf wybebeszony to lekki" (waży 1145kg więc wcale nie taki lekki). Aaa i jest oczywiście dopuszczony do ruchu ulicznego więc full street (więc nie wyjeżdżajcie mi tu z jakimiś dragsterami "bo szybciej pojechał to gówno"). Rozwiałem wątpliwości i dodałem kilka szczegółowych i ważnych informacji.

Linki:

Temat z pojedynku Veyron i GTR:
http://www.sadistic.pl/nierowny-pojedynek-3-samochodow-vt213226.htm#2310335

Wiele innych filmów z projektów "Boba Motoring" dostępne na jego kanale jutub pod nazwą "Boba Motoring".


las84500

2013-07-28, 00:11
Jeśli pozostawienie praktycznie tylko seryjnego bloku silnika i zastąpienie reszty gratów i osprzętu pod turbinę jak garnek nazywasz niewielkimi modyfikacjami to gratuluję poczucia humoru. Po za tym seryjne mkII przeciętnie ważą około 900kg. A ten faktycznie jest wybebeszony i na moje oko zejdzie poniżej 800.

hohlik7

2013-07-28, 00:14
Naped na 4 kolka :D to lubie, chetnie objechalbym takim golfikiem kozakow na swiatlach :D

wysprzeglam

2013-07-28, 00:25
Podałem dokładną wagę 1135kg bez kierowcy. Nadużyłem słowa niewielkie ale to nie zmienia faktu, że zrobiłbym to we własnym garażu!

hazz21

2013-07-28, 00:50
Synek coś Ci się poj***ło, nie 140HP tylko 1000HP. A to jest w ch*j różnica. Stosunek mocy do masy wynosi prawie 1:1 więc o czym tu dyskutować.

de...........nt

2013-07-28, 01:03
hazz21 napisał/a:

Synek coś Ci się poj***ło, nie 140HP tylko 1000HP. A to jest w ch*j różnica. Stosunek mocy do masy wynosi prawie 1:1 więc o czym tu dyskutować.



Napisał, że "seryjnie o mocy 140HP" - rozróżniasz: seryjnie - po modyfikacjach??

Film dobry, ale pewnie zaraz pojawią się wypowiedzi hejterów, którzy napiszą że to tylko golf, że w zakrętach leży, że fejk, itp.
Hejterom szacun :piwo: , bo każdy może mieć swoje zdanie.
Ale uwierzcie, że każdy kto wsiądzie do auta, które robi 1/4 mili w 10 sekund, obojętnie, co to jest - zmienia swój światopogląd.

Najpierw poczujcie, co jak to jest, kiedy strzał ze sprzęgłą przy starcie wypie**ala głowę w zagłówek - tak, że człowiek nie wie, co się dzieje, poczujcie jak to jest, kiedy nawet czterołap przy prędkościach >150 km/h gubi trakcję.

A potem trolujcie :)

wysprzeglam

2013-07-28, 01:03
Veyron - 1888kg - 1200HP
GT-r - 1740kg - 1700HP

A wziął też SYNEK pod uwagę stosunek ceny i skali projektu hehe?

marszall

2013-07-28, 01:39
full legal to do końca to nie jest jesli chodzi o dopuszczenie do ruchu, ale jeździć można :D

Bo...........aS

2013-07-28, 02:00
Nikt nie porusza jednej waznej jak dla mnie sprawy. Auto dopuszczone do ruchu tak? To fajnie, ale przewiez nim 4 znajomych, a przewiez takim np GT-R'em, nie musze chyba dodawac nic wiecej. Co do kozakow na swiatlach, jezdze od 3 lat i te super pojedynki, ze zdieram lacki, nitro i te bajery to moze z 6 razy mialem; wiec argumet z dupy.

@deliriumpermanent moglby robic nawet w jedna sekunde, prosta to prosta, zgub trakcje na zakrecie i nawet swiatopoglad ci nie zostanie.

Brawa dla pana za tego golfa, ale nigdy nie zrozumiem az takiego poziomu pasji, sztuka dla sztuki imo.

krzaczek93

2013-07-28, 04:04
Fajne fajne, ale wolę takie cacko

McMenel

2013-07-28, 07:14
Miszcz prostej. Zauważyłeś że nie wstawił żadnego filmiku ze zwykłego wyścigu. Bo przy 100 km/h w zakręcie najpierw kierowca by się zesrał a potem auto pojechało by gdzieś hen na pie**olony szrot. Drag jest stosunkowo mało wymagającą od strony technicznej dyscypliną. Mocny silnik , dobre przełożenia i lepkie opony. Nie trzeba się przejmować dociskiem na zakrętach, dobrymi hamulcami, odpowiednim chłodzeniem. Nie ujmuję mu ogromu pracy i dobrego refleksu ale czynienie z dragu króla motosportu to naprawdę śmiech. Na normalnym torze z byle exige przegra.

wysprzeglam

2013-07-28, 08:43
Macie rację, samochód wyścigowy to to nie jest i ani przez chwilę tak go nie chciałem tutaj przedstawiać ani sam właściciel porównując swój samochód z tymi supercarami.
Bardziej chodziło o to, że Veyron uważany za tak niesamowicie szybki samochód w przyśpieszeniu do 100 na dzień dzisiejszy traci już pół sekundy i w kolejnych barierach 200 i 300 nadal jest w tyle. Przy Nissanie (to był też samochód przygotowany do dragów!) ważne było to, że Golf nie jest samochodem naszpikowanym elektroniką i pieniędzmi do tego z fabryki nie wyszedł nawet z 1/3 obecnej mocy.

Nie przesadzajcie też ze stwierdzaniami, że na zakręcie się wywróci albo rozpadnie bo oczywiście nie jest to prawdą, jak pisał właściciel nie raz jeździł nim tak po prostu po mieście, do sklepu (po wcześniejszej zmianie opon). Przecież nie trzeba wciskać gazu do oporu, może utrzymać prędkość 40km/h tak jak każdy inny samochód... Moim zdaniem nie miałby problemów z przejechaniem jakiegoś toru bo nie jest tak jak w typowych dragsterach, że kąt skrętu kół jest bardzo mały bo jest standardowy (nie piszę o wygrywaniu ze wszystkimi) tyle, że zmieniał by bieg dużo rzadziej :D

Muszę dodawać wszędzie nawiasy bo w internetach jak pominiesz jakiś szczegół albo napiszesz tak, że trzeba pomyśleć to zlecą się pajace do pisania komentarzy.

@up Nikt tu nie czyni z niego króla motosportu więc się nie pośmiejesz ale za to na pewno jest królem golfów. Ja chciałem tutaj po prostu docenić jego pasje, nakład pracy JEDNEJ OSOBY, i umiejętności!

Chciałem opisać wszystko w miarę szczegółowo, żeby nikogo dupa nie zabolała bez powodu ale też widzę, że tego się nie ominie :) ) POzdro.

Szczam_na_Zakrystii

2013-07-28, 10:02
@wysprzeglam

Powiedz mi jak można porównać tego golfa do Veyrona?
Ma w tym golfie choćby dywaniki? Nie.
Pusto, twardo, głośno i śmierdzi.
To że przyspiesza szybciej niż Veyron? No i co z tego? A dojedziesz tym nad morze bez odcisków na dupie?
To że ileś tam kasy wpakował w golfa wcale dupy nie urywa. Supra 1000Hp teżjest no i co z tego jak gość na 5 biegu trakcje gubi.

Moim zdaniem królem golfów też nie jest ale to tylko moje zdanie.

Brzydkii

2013-07-28, 10:26
@szajbaaa za to do bugatti wejdą 4 osoby i pies, do tego jeszcze pewnie namiocik. A Veyronem nad morze dojedziesz? Przy obecnym stanie dróg prędzej zgubisz wszystkie zderzaki. Samochodzik zajebisty, nie to co te wszystkie pseudo super pojazdy typu lambo, ferrari czy bugatti.