18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Pojedynek starej BMW vs Bugatti Veyron

euro-troll • 2016-03-05, 18:02
Pojedynek biedy i bogactwa :)

marcind93

2016-03-05, 21:24
sto razy wolal bym BMW !!! szatan !

MlynQ

2016-03-05, 21:24
A tak to BMW wygląda pod maską


I jeszcze inne ujęcie


Swoją drogą zastanawia mnie jedno.. Czy wyścig nie był ułożony pod BMW? Mianowicie mam na myśli lotny start.. Widać że bmw ma problemy z przeniesieniem mocy na asfalt. Brak tylniego skrzydła. Gdyby start odbył się normalnie od zatrzymania, wynik wyścigu był by zupełnie inny..

sknerus_mckwacz

2016-03-05, 21:26
Ciekawe, jakby bmka miała spore skrzydło na tylnej klapie, żeby jej tak nie rozbujało.

majkel1615

2016-03-05, 21:28
Ciekawe trochę bugatti podkręcić :)

BajecznyKrzysztof

2016-03-05, 21:31
tylko, że to M5 jest tak zmodowane, że pewnie kosztowało z połowe tego bugatti ;p

białywęgorz

2016-03-05, 21:50
Nie znam się totalnie. Co powoduje to, że BMW tak strzela z rury?

_Azazel

2016-03-05, 22:03
Erdo napisał/a:

Nie znam się totalnie. Co powoduje to, że BMW tak strzela z rury?



Mali naziści

~Conscribo

2016-03-05, 22:05
jak mieszanka się spala w rurze to jest bum, jak napuścisz do rynny gazu i przystawisz zapałkę będzie podobny efekt ;)

admiralsuchy

2016-03-05, 22:12
Tylne zawieszenie ma zestrojone na miękkie po to aby nie "latał" po całym pasie. Jestem ekspertem...

~Vladimir

2016-03-05, 22:21
"Every1 loves Anti-Lag" :V

sadam

2016-03-05, 22:31
MlynQ napisał/a:

A tak to BMW wygląda pod maską


I jeszcze inne ujęcie


Swoją drogą zastanawia mnie jedno.. Czy wyścig nie był ułożony pod BMW? Mianowicie mam na myśli lotny start.. Widać że bmw ma problemy z przeniesieniem mocy na asfalt. Brak tylniego skrzydła. Gdyby start odbył się normalnie od zatrzymania, wynik wyścigu był by zupełnie inny..



Wyścig z miejsca nie miałby sensu, bo przecież układ napędowy jest różny w tych autach.poza tym 5tka gubi trakcje w zasadzie do piątki.Normalne, że wyścig ze startu lotnego ma większy sens w przypadku takiego wyścigu.Ale ciekawy byłby wyścig na dystanscie 1 mili właśnie ze startu, bo jestem ciekaw, czy beemka odrobiła by straty.

Majozen

2016-03-05, 22:35
I ch*j z tego, że na prostej rozpieprza Veyrona, jak ledwo panuje nad tą mocą na prostej, a co dopiero na zakrętach. Nie sztuką jest wpie**olić turbo wielkości patelni, bo takie turbo ma tak wielkiego laga, że trzeba je trzymać non stop na wysokich obrotach. To jest dobre na 1/4 mili, ale nie na tor. Gdyby ścigali się na krętym torze, Veyron zostawiłby go daleko w tyle z dwóch powodów. Raz, nie dałby rady utrzymać silnika na takich obrotach, aby turbina mogła dać odpowiednie ciśnienie, dwa jeśli by mu się to udało, to nie opanowałby tej mocy i albo się rozpieprzył, albo w najlepszym przypadku obróciłoby go.

id...........an

2016-03-05, 22:52
Majozen napisał/a:

I ch*j z tego, że na prostej rozpieprza Veyrona, jak ledwo panuje nad tą mocą na prostej, a co dopiero na zakrętach. Nie sztuką jest wpie**olić turbo wielkości patelni, bo takie turbo ma tak wielkiego laga, że trzeba je trzymać non stop na wysokich obrotach. To jest dobre na 1/4 mili, ale nie na tor. Gdyby ścigali się na krętym torze, Veyron zostawiłby go daleko w tyle z dwóch powodów. Raz, nie dałby rady utrzymać silnika na takich obrotach, aby turbina mogła dać odpowiednie ciśnienie, dwa jeśli by mu się to udało, to nie opanowałby tej mocy i albo się rozpieprzył, albo w najlepszym przypadku obróciłoby go.



nie wspomniałeś o chłodzeniu tej kupy żelastwa

W............R.

2016-03-05, 23:20
Z właścicielami Bugatti jest jak ze studentami prawa. Zawsze muszą się pochwalić swoim Bugatti i kamera w pierwszym rzędzie na Bugatti.

t0malson

2016-03-05, 23:27
Żadna rewelacja i nic dziwnego - moc podobna, waga mniejsza. A Veyron i tak by wygrał przy większej prędkości. Nie pojmóję tylko jak można nazwać M5 E34 kupą złomu, staliście chociaż obok takiej, że się wypowiadacie?
Wygląda jak wygląda, żaden niemiecki samochód z tamtych lat nie był ładny, ale to bardzo ważne auto, ręczne składany z silnikiem wywodzącym się z aut wyścigowych, od M5 zaczęła się cała seria mocnych sedanów, w latach w swoich czasach M5 miało osiągi porównywalne do Ferrari 348 a zabierało 5 osób i ich bagaż. I to nie był jakiś delikatny super samochód z którym trzeba było obchodzić się jak z jajkiem.
Takie auta podnoszą standard innych konstrukcji, z Veyronem jest podobnie, chociaż jest właściwie głównie spełnieniem marzenia szefa VAG, który od dawna chciał zrobić sobie superauto jako uwiecznienie jego osiągnięć - nie wiem czy pamiętacie prototyp VW W12.