18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Podwózka Ferrari

jarao • 2014-09-22, 23:27
Gość z whatever miał Ferrari F430 na jeden dzień i wykorzystał to na podwożenie ludzi z przystanków autobusowych. I tak spotkał weterana wojennego z dość niespodziewanym podejściem do życia. :-D

CannabiNaBani

2014-09-22, 23:43
Ciekawy jestem tylko dlaczego koleś ma założone odwrotnie opony na tylnej osi.
O Ile prawa założona jest w porządku, o tyle lewa niezbyt.
Są to opony asymetryczne czyli, nie mają tak zwanej "jodełki"...
Niby doYebany samochód (bo a auto to można ustawić klimatyzację co najwyżej) a taki babol...

Takk. Moja pierwsza wypowiedź aczkolwiek fachowa bo z zawodu jestem wulkanizatorem :)
Mało tego, jestem z tego dumny

Sfidt

2014-09-23, 00:32
Ale rację ma, w takim wieku chemia czy inne rodzaje "leczenia" raka zabijają szybciej niż leczą. Mój dziadek umierając na przerzuty raka w wieku ok. 70 lat, gdy zastosowano mu chemie stał się prawie warzywem. Takie leczenie może przetrwać jeszcze młody organizm i tylko taki. A z kolei znam ludzi, którzy mając raka nie leczyli się a żyją przez kilka lat ze sk***ielem do tej pory.

xts

2014-09-23, 08:17
miałem raka ale mi zdechł

znając życie typek dostanie w usa nowy dom, samochód, kase na lekarza bo filmik jest urzekający.

MajkelT

2014-09-23, 08:19
@up

Jednemu pomoze, drugiemu zabije.

bloodwar

2014-09-23, 10:27
Miałem ciotkę która "leczyła się" pozytywnym myśleniem, promieniami słońca, homeopatią, ziółkami i innym tego typu badziewiem polecanym jako lekarstwo na raka na stronach typu "paranormalni" "teoriespiskowe" etc. umarła po pół roku, do samego końca, nawet jak już leżała w szpitalu nie mogąc się ruszać i mówić z bólu, odmawiała konsekwentnie leczenia i tylko prosiła męża o przynoszenie różnych ziółek i ch*jstw. A nie była stara, miała 46 lat!

Tego typu terapie mają jednak 100% aprobaty ZUS :)

Luban

2014-09-23, 11:37