18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

fannadil

2015-05-13, 10:29
nie mógł się zatrzymać bo by spłonął, jechał do pierwszego zjazdu żeby go zgasili :amused:

Dikej24

2015-05-13, 10:33
To było w Polsce? Nie wierze. Ciągnik siodłowy u nas może mieć tylko jedną naczepę. Takie z dodatkowymi widziałem w np. Holandii.

Lares86

2015-05-13, 11:31
Ale pie**olicie głupoty. Na autostradach jest zakaz zatrzymywania się. Koleś nie chciał zapłacić mandatu i tyle. A wy tu k***a jakieś wywody pie**olicie.

~Velture

2015-05-13, 11:42
Jestę ekspertę. Pracowałem jako spedytor kilka lat i wiem dokładnie (kierowcy mi mówili i tłumaczyli) ,że jak opona złapie ogień to ciśnie kierowca dalej bo jak się zatrzyma to ch*j i zapali się cała naczepa.

Najgorsze co może zrobić kierowca kiedy pali mu się opona to stanąć. Reszcie ekspertów polecić mogę ogarnięcie dupy z ch*jem do zupy.

voidinfinity

2015-05-13, 13:20
Amperomiesh napisał/a:

nie mógł się zatrzymać. gdyby się zatrzymał to zajęły by się opony z przodu i możliwe, że kontenery też by się zapaliły, a tak to wezwał straż i jechał dalej przez co ogień nie mógł się tak szybko rozprzestrzenić



Nie jestem eksperteee - ale na mój chłopski rozum, to jak koło się pali to w pewnym momencie pie**olnie.

A co jak koło się rozpie**ala? Pojazd generalnie robi dziwne rzeczy - w tym wypadku zakładam wywrotkę.

I teraz - czy wpadnie do rowu, czy może sp***oli się na jakiegoś innego uczestnika ruchu?

Zatem normalnym byłoby zatrzymać się, ew. odpiąć drugą naczepę i przejechać kawałek żeby się wszystko nie zjarało - ale śmiem wątpić że prawidłowym zachowaniem jest jechanie dalej i narażanie innych uczestników ruchu.

ws...........33

2015-05-13, 13:36
murzyny mu wsiadły na pakę to podpalił i pojechał, co się będzie.

dmnkzl

2015-05-13, 13:49
voidinfinity napisał/a:



Nie jestem eksperteee - ale na mój chłopski rozum, to jak koło się pali to w pewnym momencie pie**olnie.

A co jak koło się rozpie**ala? Pojazd generalnie robi dziwne rzeczy - w tym wypadku zakładam wywrotkę.

I teraz - czy wpadnie do rowu, czy może sp***oli się na jakiegoś innego uczestnika ruchu?

Zatem normalnym byłoby zatrzymać się, ew. odpiąć drugą naczepę i przejechać kawałek żeby się wszystko nie zjarało - ale śmiem wątpić że prawidłowym zachowaniem jest jechanie dalej i narażanie innych uczestników ruchu.




Raczej chłopięcy, a nie chłopski ;]

voidinfinity

2015-05-13, 13:52
dmnkzl napisał/a:

Raczej chłopięcy, a nie chłopski ;]



To gdzie się mylę? No chyba, że facet wiezie paliwo albo materiały wybuchowe - ale raczej nie :krejzi:

132qwe

2015-05-13, 13:54
Że też nikt wcześniej nie napisał.... jak by się zatrzymał to pozostałe opony by się zajęły i cały ciągnik by spłoną. Miał gość łeb na karku, dobrze zrobił, że jechał.

skoczek69

2015-05-13, 14:09
To jest specjalistyczna naczepa do przewozu kontenerów morskich. Składa się z dwóch połączonych naczep przez co Posiada wiele osi np. 5 dlatego że można ją rozpiąć wioząc dwa kontenery dwudziesto stopowe. Rozpina się dla ułatwienia rozładunku, jedzie się krótszym składem dzięki czemu łatwiej manewrować w ciasnych miejscach i nie trzeba się podstawiać do rampy przednią stroną naczepy jak to jest w przypadku gdy na zwykłej naczepie leżą dwie dwudziestki i każda jest zwrócona drzwiami do innego końca naczepy. Taka naczepa mieszcząca 2x20 zestawiona ze standardowym ciągnikiem normalnie spełnia polskie wymogi odnoszące się do długości zestawu. Natomias w holandii przepisy są bardziej liberalne i można tam spotkać dłuższe składy z kontenerami ;-)

Fiszu92

2015-05-15, 09:13
Pewnie zatarte łożysko. ;)


Materiał nie mój, więc proszę się mnie nie czepiać, że pionowo nagrywane.

Michael_Myers

2015-05-15, 09:48
jak tak można przy dziecku przeklinać :( ah oh eh :(
hehe