18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach

PKS - Polski Kierowca Skurwysyn

Nocturno • 2015-03-09, 09:09
Pisałem już tutaj o swoich przygodach z PKS'em, który w moim mieście działa wyjątkowo niesprawnie - choć może tylko mi się tak wydaje i w rzeczywistości w całej Polsce jest jeden wielki rozpie**ol z PKSem i PKP? Mniejsza...

Właśnie wróciłem z dworca PKS w moim rodzinnym mieście - jestem ostro podk***iony i zmęczony, więc za błędy z góry przepraszam.
Studiuję w Opolu, ale ze względu na szereg czynników niezależnych ode mnie dojeżdżam codziennie ciut ponad 60 kilometrów. Przekłada się to na jakieś półtora godziny jazdy, które wykorzystuję skrzętnie do odespania nocy zarwanych na nauce i pracy (nie toleruję obciążania finansowego rodziców). Tak też i planowałem tym razem - całą noc nie spałem, gdyż musiałem się uczyć, a gdy skończyłem - była godzina 4:00 na zegarku. Szybkie trzy godziny drzemki, pobudka o 7:00, kawcia, fajeczka, jajka na twardo i za 20 ósma wybywam z domu w kierunku dworca. Klasycznie, jak co tydzień, szara monotonia życia. Dziś jednak kierowca busa postanowił mi zafundować powiększony pakiet Extra McSk***iel na dzień dobry, aby mi trochę ulżyć w życiu.

Posłuchajcie...