18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

PKB na osobę w Polsce w latach 1990-2010

turkowizorka • 2012-09-06, 09:17
Tak jak w temacie. Dokładnie widać jak kraje europejskie lecą w dół w 2008 roku z powodu kryzysu a Polska daje radę :-D Miłej AnalIzy Sadole :amused:


Plecionkarz

2012-09-07, 18:49
Nie ma co się jarać wykresami. I tak nie zobaczycie tych pieniędzy. Skończą się służalcze polskie misje "pokojowe" dla Izraela to ten z powrotem zacznie się upominać o 65mld$ za krzywdy w czasie 2WŚ.

Pleso93

2012-09-07, 18:56
Leć Adam! Leć!!
:kawa:

Nihil

2012-09-07, 18:59
Nie znam się, ale czy przypadkiem nam PKB na osobę nie leci w górę bo mamy mniej polaków (czyli mniejszy mianownik)?

Poza tym, na ch*j mi to pkb, skoro zarobki ludzi poniżej średniej są tak ch*jowe że nie idzie żyć dobrze? Jak w polowie lub 2/3 miesiąca ludziom zaczyna powoli brakować, a kasą się nie rzuca na lewo i prawo tylko wydaje na jedzenie i rachunki, ubrania itp?

Według mafii Zapłać, Uklęknij, sp***alaj mamy 1,5k zł minimum a jakieś 3,4k/msc średniej. To jest wg. kursu od infobota 363 euro płacy minimalnej i 824 euro średniej. Po co to piszę? Bo zapytajcie się znajomych/rodziny za granicą ile płacą za chleb, kawę, czy różne słodycze, warzywa. Albo ile u nich kosztuje kanapka w Subwayu/Śmieć Donaldzie, przeliczcie te jełro na złotówki i porównajcie z naszymi cenami. Prawie tyle samo. A ile oni zarabiają a ile my? To już inna historia.
(Do tych którzy mówią że za granicą są inne podatki i też to kosztuje - Tak ale nas też rżnie państwo, chociażby kosmicznymi podatkami od zarobków).

PKB pokazuje (o ile nie fałszowane) że się rozwijamy, ale k***a rozwijamy się po co? W jakim kierunku? Skoro nam PKB ciągle zapie**ala w górę przez te lata, a ja w tym czasie widziałem jak ceny szły w górę a ile rodzice zarabiali nie, ile inni zarabiali? też nie.