18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Pan niewyględny o PW

nowynick • 2016-10-07, 11:58


Aha tak dodam, że Wasza kochana endecja czy Stronnictwo Narodowe nie brało udziału w powstaniu. AK tworzyła lewica. Patrioci, ale lewicowi ;)

Tak więc cubulkowi obrońcy blokowiska z "kotwicą"... nosicie lewicowy znak na koszulkach :-P

phrontch

2016-10-07, 19:30
Stanisław Likiernik, jeden z ostatnich żyjących żołnierzy Kedywu, twórca książki "Made in Poland" twierdzi, że owszem, był wybuch czołgu pułapki, w którym zginęło co najmniej 100 osób

_Azazel

2016-10-07, 19:39
niezwyciężony napisał/a:


Sojusze militarne czy gospodarcze są nam zwyczajnie potrzebne, bo bez nich jesteśmy warci tyle co atomówki wystarczające do eksterminacji 40 mln ludzi, czyli nie aż tak dużo jak ci się wydaje.
To wstawanie z kolan, to tupanie nóżką, to darcie ryja i roszczeniowa postawa na arenie międzynarodowej skończy się tak że wyłożą na nas lachę gdy będziemy potrzebowali pomocy.



Skończy się tak nawet jak będziesz ich przydupasem, zawsze każdy miał nas w dupie i to się nie zmieni.

Cytat:

Kilka dni temu antek uj***ł kontrakt na Caracala, co pewnie pseudo patriotyczny plebs niezmiernie cieszy, kupimy śmigłowce produkowane w Polsce, polacy na tym zarobią będzie zajebiście.
I ch*j tam że to przedłuży procedurę tak ze przez 2-3 lata nie dostaniemy ani sztuki, ch*j że w tym czasie wojsko będzie latać na drzwiach od stodoły. ch*j że kupimy mniejsze śmigłowce z mniejszym zasięgiem. które nie zaspokoją potrzeb armii. ch*j że to osłabia nasze zdolności bojowe. ch*j w to wszystko, radujmy się rodacy gdyż zwyciężył nasz interes narodowy ! Ale czy na pewno nasz a nie Rosji ?



Tu już pie**olisz jak potłuczony, akurat po polskich firmach można się więcej spodziewać niż po francuzach. Po za tym lepiej mieć własną technologię nad którą ma się jakąś władze, a nie wiecznie kupować zagraniczne ścierwo i się prosić o serwis za granicą, albo szkolenia.

dun

2016-10-07, 19:40
ch*ja Panie wiesz, oprocz AK byla masa innych zwiazko ze wspomne tylko o Zwiazku Jaszczurczym, ktore wroga upatrywali zarowno w ruskich jak i niemcach. AK z poczatku zachowywalo sie strasznie p*zdowato, zreszta tak jak im rzad londynski kazal - czyli nie draznic rosyjskiego niedzwiedzia, sytuacja zaczela sie zmieniac gdy przegrana niemcow stawala sie coraz bardziej oczywista i powstawal problem co z polska - ktory pomimo marzen londynczykow, stawal sie ultra niewygodny dla aliantow.
co do lewicy i AK, lewicowe sily to byly np bataliany chlopskie, partyzantka komunistyczna inspirowana, indoktrynowana oraz szkolona przez nikogo innego jak wlasnie KGB, pozniejsze zalazki struktur SB i nie pie**olcie o lewicowym charakterze AK. akcja scaleniowa pod dyktando rzadu w londynie, majaca skonsolidowac mozliwe rezerwy w kraju i po za jego granicami do walki z okupantem miala po prostu umozliwic latwiejsze nimi dowodzenie i koordynowanie dzialan, kto pierwszy pojawil sie w tym tworze ten pozniej mial miec silniejsza pozycje w powojennej polsce - a przynajmniej tak sie wszystkim zdawalo. akcja scaleniowa byla mega trudna, nie tylko pod wzgledem ideologicznym ale i czysto ludzkim, dlatego tez na tym etapie trup polski slal sie gesto. nie musze oczywiscie dodawac ze najwieksze k***y dzialaly wlasnie pod lewicowymi sztandarami w zdecydowanej wiekszosci dzialajace pod cicha egida ruskich. z ciekawostek, zydowska partyzantka tez byla czysto sowiecka.

to tyle moj maly wywod spowodowal dopisek autora i o lewicowych patriotach - historia pokazal ze te ch*jki mylily sie i to bardzo.

Tafariel

2016-10-07, 20:10
nowynick napisał/a:








k***a zero odcienia szarości albo białe albo czarne, typowe "myślenie" skrajności każdej strony



Dlatego ten naród już się nie zjednoczy :roll:

Ni...........ny

2016-10-07, 21:17
_Azazel napisał/a:

Tu już pie**olisz jak potłuczony, akurat po polskich firmach można się więcej spodziewać niż po francuzach. Po za tym lepiej mieć własną technologię nad którą ma się jakąś władze, a nie wiecznie kupować zagraniczne ścierwo i się prosić o serwis za granicą, albo szkolenia.


Przykro mi, ale twoja ignorancja aż razi.
1) PZL Mielec potrafi walić w ch*ja nawet przy remontach W-3 Sokół po parę miesięcy
2) S-70i produkowany w Mielcu nie jest polski, więc gdzie tam polska technologia ? a do technologi sikorskiego nawet w mielcu nie mamy swobodnego dostępu
3) Przetarg dotyczył dużego śmigłowca Mi 8/Mi-14 twierdzisz że można kupić na ich miejsce s70i ? że to jeden ch*j ?

Cytat:

...akurat po polskich firmach można się więcej spodziewać...



Poczytaj o tym jak firma Bumar-Łabędy robiła podwozia do kraba a będziesz wiedział czego to się można po polskich firmach spodziewać :ok:

sumka

2016-10-09, 03:44
voidinfinity napisał/a:



No tak, bo my to są czarne ludy i dziękować opatrzności że trafiliśmy pod kuratele starszych i mądrzejszych, którzy wierzą np. że europie potrzeba więcej inżynierów i lekarzy z afryki



Widzę ze masz braki w wiedzy z Historii poczytaj trochę o rozbiorach, o kolonializmie bo z twojego pie**olenia zaraz wyjdzie ze to Polska była nazywana "Imperium niezachodzącego słońca" no a potęgą byliśmy tak wielką i niewolników mieliśmy że cho cho.

Oni w nic nie muszą wierzyć oni od 100 lat mają murzynów (włącznie z polakami na zmywaku - dzisiaj) do odwalania za nich gównianej roboty.

mrkler

2016-10-09, 09:59
niezwyciężony napisał/a:


Przykro mi, ale twoja ignorancja aż razi.
1) PZL Mielec potrafi walić w ch*ja nawet przy remontach W-3 Sokół po parę miesięcy
2) S-70 produkowane w Mielcu nie jest polski, więc gdzie tam polska technologia ? a do technologi sikorskiego nawet w mielcu nie mamy swobodnego dostępu
3) Przetarg dotyczył dużego śmigłowca Mi 8/Mi-14 twierdzisz że można kupić na ich miejsce s70i ? że to jeden ch*j ?



Poczytaj o tym jak firma Bumar-Łabędy robiła podwozia do kraba a będziesz wiedział czego to się można po polskich firmach spodziewać :ok:


1. Nie PZL Mielec a Świdnik zajmuje się serwisem W-3
2. Mielec jest zwyczajną montownią zagranicznego koncernu tak samo ja Świdnik. Więc to całe pie**olenie o polskich fabrykach i śmigłowcach to tylko zasłona dymna dla PIS pod lobbowanie na rzecz amerykańców.
3. Caracal był najlepszy wyborem właśnie z tego względu że był największy. Mielec i Świdnik wyskoczyły z droższą ofertą za praktycznie gołe śmigła nie wpisujące się w specyfikacje przetargu a serwis miał się odbywać po za granicami, tylko skończony kretyn by na to poszedł. Francuzi zaś zaoferowali utworzenie centrum serwisowego w Łodzi plus produkcje pewnych komponentów co daje nam jakieś doświadczenie na przyszłość.

Macierewicz specjalnie przeciągał te niby negocjacje offsetowe żeby uwalić cały kontrakt, teraz kupi to co najpilniejsze czyli kilkanaście śmigłowców ratownictwa morskiego(zapewne "Polskie" Seahawki z Mielca), a reszte jak przypuszczam właduje w swoją prywatną armijke Obrone Terytorialną, spora część pójdzie najpewniej też na 500+ Mieszkanie+ i inne smęty, a my jak lataliśmy tak będziemy dalej latali ponad 30 letnimi śmigłami produkcji radzieckej.

voidinfinity

2016-10-09, 13:38
sumka napisał/a:


Widzę ze masz braki w wiedzy z Historii poczytaj trochę o rozbiorach, o kolonializmie bo z twojego pie**olenia zaraz wyjdzie ze to Polska była nazywana "Imperium niezachodzącego słońca" no a potęgą byliśmy tak wielką i niewolników mieliśmy że cho cho.

Oni w nic nie muszą wierzyć oni od 100 lat mają murzynów (włącznie z polakami na zmywaku - dzisiaj) do odwalania za nich gównianej roboty.



Że hę? Określenie "kraj postkolonialny" nie odnosi się do krajów, które miały kolonie, tylko do krajów, które były koloniami :amused:

Ni...........ny

2016-10-09, 15:33
mrkler napisał/a:

1. Nie PZL Mielec a Świdnik zajmuje się serwisem W-3...


Racja, mój błąd.
Patrząc na powiązania macierewicza z tajnymi współpracownikami SB i powiązania tych TW z GRU zaczynam się zastanawiać czy jego działania to jeszcze głupota czy już zdrada, czy na pewno w tym wszystkim chodzi o zaoszczędzenie kasy.

Imie_jego_44

2016-10-09, 16:03
Macierewicz współpracujący z komuchami i ruskimi :lol: :lol: :lol: no już większego absurdu nie dało się wymyślić :lol:
gdzie takie rewelacje usłyszałeś? GW, Newsweek czy TVN?

Ni...........ny

2016-10-09, 16:09
Imie_jego_44 napisał/a:

Macierewicz współpracujący z komuchami i ruskimi :lol: :lol: :lol: no już większego absurdu nie dało się wymyślić :lol:
gdzie takie rewelacje usłyszałeś? GW, Newsweek czy TVN?



Dobra dobra Mordechaju, syjonistyczna propaganda zasiana, srebrniki za komentarz wpadną :amused:

Imie_jego_44

2016-10-09, 16:14
To jakiś nowy prikaz od sponsorów waszych postów by nazywać mnie mordechajem? to mnie cieszy, przynajmniej widać, że jesteście świadomi, że na argumenty nie wygracie, zostają wam jedynie inwektywy.

mrkler

2016-10-09, 16:26
niezwyciężony napisał/a:


Racja, mój błąd.
Patrząc na powiązania macierewicza z tajnymi współpracownikami SB i powiązania tych TW z GRU zaczynam się zastanawiać czy jego działania to jeszcze głupota czy już zdrada, czy na pewno w tym wszystkim chodzi o zaoszczędzenie kasy.

Dla mnie to nawiedzona gnida nie mająca pojęcia o wojsku, chyba jest nawet gorszy od pacyfisty Klicha. Ogólnie jak PO było prounijne tak PIS jest proamerykański, i wszystkie obecne zakupy będą robione właśnie w USA, zresztą już mamy namiastke w postaci Patriotów i najprawdopodobniej SeaHawków. Również PIS przepchnął CETE co by ameryka się nie rozmyśliła z baz w Polsce.

Imie_jego_44

2016-10-09, 16:30
Nie powtarzaj propagandy lewaków o CETA.
Proponuję się zapoznać ze stanowiskiem PiS:
http://www.sadistic.pl/pawlowicz-o-ceta-oraz-ttip-vt427169.htm#4711071
i poczytać żelazną logikę, która nie sieje sensacji tylko jest obiektywna:
" Na ta chwile o niczym bo pani Premier powiedziała że Polska podpisze umowę tylko jeśli wszystkie pozostałe kraje członkowskie UE ja podpiszą. A że najprawdopodobniej wszystkie nie podpiszą to i Polska nie podpisze:)"

mrkler

2016-10-09, 16:34
Imie_jego_44 napisał/a:

Nie powtarzaj propagandy lewaków o CETA.
Proponuję się zapoznać ze stanowiskiem PiS:
http://www.sadistic.pl/pawlowicz-o-ceta-oraz-ttip-vt427169.htm#4711071
i poczytać żelazną logikę, która nie sieje sensacji tylko jest obiektywna:
" Na ta chwile o niczym bo pani Premier powiedziała że Polska podpisze umowę tylko jeśli wszystkie pozostałe kraje członkowskie UE ja podpiszą. A że najprawdopodobniej wszystkie nie podpiszą to i Polska nie podpisze:)"

Co nie zmienia faktu że zdecydowana większość PISu była za, co by się ameryka nie pogniewała :)