18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Palcem malowane

calasty • 2012-01-06, 15:47
Malowanie na szkle w trochę inny sposób


Ty...........ta

2012-01-06, 19:04
@dth

No jak ktoś robi jakieś dzieło powiedzmy przez 2 min to nie oznacza ze jest totalnie do dupy . Słyszałem o jakimś artyście który jebnął czarną kropkę na wielkiej kartce i ta kropka poszła za iles tam tysięcy dolarów , a dostał tyle hajsu tylko dlatego bo nazwał to sztuką "nowoczesną" czy tam "alternatywną" (nie znam się i tyle)

dth

2012-01-06, 19:11
dth napisał/a:

a przynajmniej tworzył, bo dzisiaj artysta nazywaja kolesia ktory nasra na stol...


Ja mówię o ARTYSTACH, a nie dzisiejszych niby artystach. Sztuka nowoczesna, to czyste gówno w większości przypadków(nie mówię, że we wszystkich, bo to nieprawda). Kiedyś trzeba było mieć talent by być artystą, dzisiaj wystarczy, że odwrócisz pomnik Maryi twarzą do ściany i jesteś wielkim artystą... och jakie to obrazoburcze, och jakie wspaniałe. k***a, w dupach się poprzewracało. Jakby mi na interpretacjach zależało, to bym sobie wiersze poczytał, a nie oglądał obrazy czy rzeźby.

Miranda

2012-01-06, 19:21
dth czyli wg ciebie artystą jest tylko ktoś kto wykonuje swoje dzieło w ch*j długo, bo taki, który ma skilla i potrafi w kilka sekund zmaterializować to, co sobie przed chwilą zwizualizował to jest cieciem? o.O

A "obrazki" śliczne, sama kupiłabym jeden.

dth

2012-01-06, 19:30
@Miranda