18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Nissan GT-R: 1700 KM

matik12345 • 2013-04-11, 18:04
Szaleństwo :shock: :-P




:arrow: Nawet seryjny Nissan GT-R to szybka maszyna. Zobaczcie zatem co się dzieje, kiedy pod maską ma 1700 KM. Przyspieszenie do "setki" w 3.20 s. i prędkość maksymalna 374 km/h :!:

lechu161

2013-04-11, 19:40
Z*****a jak ja w weekend po browary :szczerbaty:

krzyhoo

2013-04-11, 19:45
do 100 jest wolniejszy niż seria, bo ma dużo dłuższą skrzynie. v-max serii to ok 320kph
za GTR'a zawsze piwko

Macieyou

2013-04-11, 19:50
W Rosji chyba nie ma ani jednego fabrycznego GT-R'a....

shiters

2013-04-11, 20:21
k***a, po co?

Majsterek12

2013-04-11, 20:26
Super maszyna, subskrybuję ich kanał na YT, świetne filmiki dodają! Polecam! Nazwa kanału to Dragtimes.Info (również strona, po rusku)

as...........88

2013-04-11, 20:46
To nie jest top speed tylko prędkość osiągnięta na dystansie 1 mili. Top speed będzie większa niż 400 :)

ethreex

2013-04-11, 21:03
A ja się cieszę gdy jadę 140 cientkiem :D

sadam

2013-04-11, 21:12
ani czas czas od 0-100km/h, ani 1/4 mili nie jest celem tego auta co widać.i jak kolega wyżej napisał, 374 km/h to jest prędkość którą osiąga po przejechaniu 1 mili ;) .
wydłużcie mu skrzynie a pojedzie grubo ponad 400

sherman

2013-04-11, 21:32
on pojechał "tylko" 374km/h zapewne dlatego, że prosta by mu się zaraz skończyła. Zobaczcie jaki ma zapas mocy, powinien pojechac do szwabii na tą 10-cio kilometrową prostą, na której James z TopGear testował V-max Veyrona, tam zapewne byłoby ponad 400 z palcem w dupie :D

ha...........er

2013-04-11, 21:58
Skoro nie 0-100 ani 1/4 nie było celem auta to co było?

Ludzie - to, że auto ma 1700KM nie znaczy, że pojedzie tysiącpincet na godzinę. Bryła auta pozostała niezmieniona (opór powietrza, docisk), rozstaw osi, nawet opony chyba niewiele szersze niż w oryginalne - to gdzie tutaj 400km/h+ ?

100PROcentZmC

2013-04-11, 22:12
k***a,chciałem to dodać dzisiaj ale link nie był jeszcze obsługiwany przez uploader... :roll:

AnalTerror666

2013-04-11, 22:24
374km/h to prędkość na 1mili, o ile się nie mylę jest to Unlim 500+ i startował tam Grand Szeroki o mocy około 1100km i wygrał, zapewne dla tego że był cięższy, to że GTR ma 1700koni to nie koniec, a w zasadzie to koniec ale tej fury, bo będzie stał w miejscu i kręcił pod sobą kołami a w tym czasie dużo cięższy jeep czy x5 już wystartuje. Co nie zmienia faktu maszynka jest nie ziemska :-D

pietryna

2013-04-11, 22:24
hajper napisał/a:

Ludzie - to, że auto ma 1700KM nie znaczy, że pojedzie tysiącpincet na godzinę. Bryła auta pozostała niezmieniona (opór powietrza, docisk), rozstaw osi, nawet opony chyba niewiele szersze niż w oryginalne - to gdzie tutaj 400km/h+ ?


Prędkość maksymalna wynika wprost z maksymalnej mocy silnika. Porównując dwa takie same auta o różnych mocach, liniowy wzrost mocy teoretycznie (czysto teoretycznie) przekłada się na pierwiastkowy (pierwiastek kwadratowy) wzrost prędkości maksymalnej gdyż opory powietrza wzrastają w kwadracie wraz ze wzrostem prędkości.

W praktyce inne czynniki też mają wpływ. Przełożenia, sprawność skrzyni biegów itp. badziewie. Ale zasada jest zawsze ta sama. Auto w jednostce czasu może wykonać maksymalnie 1700KM (1260kW) pracy(uproszczenie - nie będę przeliczał jednostek na Joule). Praca ta jest przeciwstawiona oporom ruchu. Trzy podstawowe to opór powietrza, opór toczenia i opór jazdy pod górę (bądź z góry ale wtedy to nie opór). Oczywistym jest że silnik mający tylko 1000KM nie będzie w stanie wykonać tak dużej pracy aby rozpędzić wyposażony w niego pojazd do prędkości jaką może osiągnąć wersja o mocy 1700KM.

Nie jest tak że auto mające 100KM i Vmax 100km/h po podciągnięciu do 200KM będzie jechać 200km/h ale będzie jechać zauważalnie szybciej.

ha...........er

2013-04-11, 22:43
Cytat:

...podstawowe to opór powietrza, opór toczenia...



I o tym napisałem przecież.

Chyba, że chciałeś rozwinąć wypowiedź.

fejzez

2013-04-11, 22:51
hajper napisał/a:

Skoro nie 0-100 ani 1/4 nie było celem auta to co było?

Ludzie - to, że auto ma 1700KM nie znaczy, że pojedzie tysiącpincet na godzinę. Bryła auta pozostała niezmieniona (opór powietrza, docisk), rozstaw osi, nawet opony chyba niewiele szersze niż w oryginalne - to gdzie tutaj 400km/h+ ?



celem budowy takich aut jest osiągnięcie jak najwyższej prędkości i najlepszego czasu na odcinku 1mili (1.6km)
polecam "texas mile" tam fury mają po 2tyś koni i napęd na tył, przy czym osiągają prędkości rzędu 400km/h +