18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Nissan 350Z i Porsche 991

~Sunday • 2015-05-29, 11:33
Oraz szalony dostawca pizzy. :amused:


Pi...........un

2015-05-29, 14:20
zawsze myślałem, że radość z jazdy jest wprost proporcjonalna do ceny samochodu

Dr...........le

2015-05-29, 14:43
Najlepszy stosunek ceny/tego co oferuje ma obecnie ford mustang gt, który jest już dostępny w europie. 5,0 v8 421 KM bodajże (ze względu na normy emisji mniej niż w stanach- tam ma ich 435), hamulce brembo, kubły Recaro, szpera, i elektronika dając się wyłączyć, a to wszystko z manualną szóstką za jakieś 170 tyś zł? Genialna baza do modyfikacji, mnóstwo tanich części w stanach. Mało Ci? Wybierać za tą samą/ większą kasę 3,5 V6 jest alternatywą chyba tyko dla tych co jarają się Japonią.
A jak wiecie jaranie się Japonią i mangą to... Druga sprawa, mówcie co chcecie, ale po h*j modyfikować, jak od razu można mieć to co się chce. A kręcenie w kosmos wszystkich VR6 i V6 i R4 to tak jak gadanie o ku*asie, mały ale wariat. Chociaż są przykłady niezłych modyfikacji (aut i ku*asów) tego pierwszego dowodzi w/w temat, tego drugiego kolega z zielonym odkurzaczem...
A tak poważnie, to latałem kiedyś golfem III VR6 w syncro- sk***ysyn zrywał przy starcie na 4 buty, rozbierałem ten silnik też i w h*j innych rzeczy robiłem. Nie mówię fajna zabawka, ale gdybym miał wtedy kasę na mustanga, a nie na golfa, to nawet nasrać bym nie chciał na niego.

LI...........ER

2015-05-29, 15:30
^^Up

Nie każdy lubi muscle cary no i niektórzy chcą mieć te niecałe 3 sek do setki ;)

NastyRascal

2015-05-29, 16:14
e tam... ja to tam bym miał w dupie porsche czy te cale nissany...
gdyby mnie bylo stac na zakup i utrzymanie w140 S600...

Ozux

2015-05-29, 16:32
Miałem przyjemność jeździć 350z z 2005. Cena w granicy 12k$ za taka zabawkę to grosze. Można śmigać po mieście, ale przy takim zawieszeniu cięzko go nie stracić na naszych pięknych policjantach : /

Yoka_Brotherrr

2015-05-29, 17:48
w tym przypadku nawet składak Wigry 3 jest szybszy niż ten zj***ny player... :roll:

Majozen

2015-05-29, 19:54
uho82 napisał/a:

up po co wydawać 160 czy 500 tys jak można za 2500 kupić golfa 1 i zainwestować w tuning. wyj***ł drogie fury, aż wstyd



I ch*j z tego, że kupisz golfa za 2500, wpakujesz w niego 20-30 koła i będziesz objeżdżał fury na prostej, skoro na zakrętach będziesz dawał dupy i w środku ch*jnia. Poza tym to dalej będzie Golf zrobiony z materiałów niskiej klasy dla biedoty.

Du...........77

2015-05-29, 19:55
uho82 napisał/a:

up po co wydawać 160 czy 500 tys jak można za 2500 kupić golfa 1 i zainwestować w tuning. wyj***ł drogie fury, aż wstyd


Tylko, pomimo tego całego tuningu, golf 1 nadal pozostanie smutnym, zwykłym i biednym samochodzikiem..
Jak tuningować, to tylko auta predystynowane do tego (tylnonapędowe Nissany, jakieś supry itp.). Jeśli miałbym jeździć niedrogim samochodem, to już bym go tak zostawił i nie przerabiał, przynajmiej nie udaję wtedy, że mam sportowy samochód.
Drogie "fury" raczej nie są drogie tylko dlatego, że są szybkie...

krakowiak69

2015-05-29, 20:32
Najlepszy stosunek mocy do ceny oferuje Ultima Evolution (nastepca GTR), dziękuje i dobranoc.


klakier1111

2015-05-29, 21:53
Hahahah cioty się śmieją z golfa... ale to golf zrobił robotę 8-) :lol:

Mistrzu_

2015-05-29, 23:05
uho82 napisał/a:

up po co wydawać 160 czy 500 tys jak można za 2500 kupić golfa 1 i zainwestować w tuning. wyj***ł drogie fury, aż wstyd



Święte słowa panie :mrgreen:
Sam / mój kolega ma m golfika model przejściowy 1na2 z podzespołami z 4 ,5 ,6 a w tym roku wsadzimy coś z siódemki i będzie rozpie**ol drogowy albo umysłowy :->
pozdrawiam fanów niemieckiej motoryzacji :hitler:

Majozen

2015-05-29, 23:50
Mistrzu_ napisał/a:



Święte słowa panie :mrgreen:
Sam / mój kolega ma m golfika model przejściowy 1na2 z podzespołami z 4 ,5 ,6 a w tym roku wsadzimy coś z siódemki i będzie rozpie**ol drogowy albo umysłowy :->
pozdrawiam fanów niemieckiej motoryzacji :hitler:



Dywaniki i choinki zapachowe nie są podzespołami :lol:

bo...........at

2015-05-30, 00:15
jeżdżę od 5 lat 350z ( HR silnik ) i co prawda zawieszenie jest twarde w ch*j ale czego się spodziewać po sportowym aucie, wiedziały gały co brały. Robie dziennie około 50km, ( czasem więcej no i nie licząć wypadów, chociaz w trasie jest lepiej niż w mieście ) i nie powiem bo czasami mam dość zetki i chce czegos komfortowego, cichego z miekkim zawieszeniem ewentualnie zebym mial mozliwosc zmiany jazdy z eco to sport trybu ale radość z jazdy zetką bierze górę nad wszystkim plus jej wygląd ciężko się odkochać :) . Pewnie nadejdzie dzien zmiany może 370z a moze z gornej półki gtr-a :P

kinko

2015-05-30, 14:01
@up nie zmieniaj na nic kanapowego. Miałem mocne coupe rwd, szpera 25%. Teraz kupiłem 525d, zrobiłem program i jeździ się komfortowo, ale nadal k***a płacze za tamtym samochodem i czuje, że mi jaja zgniją niedługo. Jak tylko kwit się będzie zgadzał to znowu poszukam jakiejś ostrej suki. Idealnie byłoby mieć komfortowy dupowóz i jakiegoś szatana na wieczór.

BulletTime

2015-05-30, 20:27
Całkiem jak w jednym kawale, gdzie lambo bierze na hol trabanta, zaczyna się ścigać z ferrari, a raport policji brzmi:
Na autostradzie A1 w kierunku Gdańska mamy Lamborghini i Ferrari jadące ponad 300 km/h i trabanta, który miga im, żeby mu ustąpili.