Dla czego gówno?? Za taką kasę ciężko kupić szybszy i lepiej brzmiący samochód. Jak ktoś oczekuje osiągów GT-R'a to niech wyłoży zamiast 160 (tyle kosztował nowy 350Z i kosztuje mniej więcej tyle nowy 370Z) 500 tysi i wtedy pozamiata wszystko, nawet większość motocykli. A jak ktoś oczekuje komfortu to niech od razu wybije sobie z głowy coupe tylko niech kupi Citroena...haha
Dokładnie, dla lubiących prędkość 350z ma najlepszy stosunek ceny do jakości. W końcu to japońska V-ka.
Silnik nie do zarżnięcia. Ale decydując się na takie egzotiko - zważywszy na koszty utrzymania - dołożyłbym te 30-35% ceny do 370z.
@SzymoneX3. Znawco, najpierw rozeznaj się nieco w temacie, później pouczaj innych. To jest Porsche 911 GT3 generacji o oznaczeniu 991. A nowy GTR kosztuje 500k+.
A co do tematu, to i tak 350Z ma zbyt twarde zawieszenie, nawet jak na tę klasę pojazdów. Inne porównywalne coupe mają miększe nastawy, a prowadzą się co najmniej równie dobrze. Jednak stosunkiem cena - radość z jazdy 350Z bije niemalże wszystko