BulletRide - to raczej ułatwia sprawe a nie utrudnia, bo (za Wikipedią) silniki dwusuwowe:
-osiągają wyższą moc jednostkową, co wynika z jednego cyklu pracy na jeden obrót wału korbowego (w czterosuwie jeden cykl pracy przypada na dwa obroty wału).
-odznaczają się prostotą budowy, co przekłada się na niskie koszty produkcji
-są mniej podatne na uszkodzenia (np. związane z przekroczeniem maksymalnych obrotów pracy), mają mniej elementów ruchomych (czterosuwy mają skomplikowany rozrząd: wałki rozrządu/popychacze, zawory, sprężyny zaworowe itd.).
-są lżejsze od czterosuwowych.
-w przeciwieństwie do czterosuwów mogą pracować w każdej płaszczyźnie (w czterosuwach ogranicza to sposób smarowania silnika).
witaj w klubie, kac morderca dzisiaj rządzi.
jest prawie 6 rano a kac męczy jak sam sk***ysyn (ale kogo to obchodzi)
witaj w klubie, kac morderca dzisiaj rządzi.