18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Mustang

InnyName • 2018-05-05, 21:14
Ciekawostka
Mustang po wypadku.
Idealny do kontenera na wysyłkę do naszej części europy (ta biedniejsza) od razu rozebrany na części :)



Opis:
Amazingly the driver walked away from this insane Mustang crash. Drive safe.

Opis po angielsku, a jeśli ktoś nie rozumie to jest słaby z angielskiego i ja przetłumaczę

"O dziwo, kierowca odszedł od tego szalonego wypadku Mustanga. Jedź bezpiecznie." :idzwch*j:

przeżył i ma się dobrze, a google tłumacz to ciota i ch*j

Jorgen88

2018-05-07, 01:32
@up jednak są tutaj jeszcze mądrzy ludzie

ValvePlsFix

2018-05-07, 05:01
pytanie czy miał zapięte pasy :)

Kapsel_21

2018-05-07, 07:10
river013 napisał/a:

Współczesne samochody celowo są robione tak, aby się składały przy wypadku.
Ludzkie ciało nie wytrzyma nagłego hamowania z prędkości 80km/h
Poproszę eksperta który to przyrówna do upadku, ale to chyba jak upadek z 6 piętra

Nawet przy zapiętych pasach prawdopodobieństwo zgonu byłoby ogromne, jeżeli jednak samochód zacznie się rozpadać to rozładuje w tym procesie dużo energii która to w normalnych warunkach zostałaby uwolniona w ułamku sekundy.



Nie pie**ol bo nikt przy produkcji auta nie planuje tego żeby przy wypadku rozpadło się na dwie części wystawiając pasażerów na zewnątrz i narażając ich na rozsmarowanie po asfalcie. Istnieje coś takiego jak strefy zgniotu, ale nigdy nie obejmują one przedziału pasażerskiego a jedynie komorę silnika i bagażnik. w przypadku silnych uderzeń bocznych bardziej niestety trzeba liczyć na szczęście bo uderzamy bezpośrednio najsztywniejszą częścią auta (progi, słupki itp.) są niby kurtyny boczne itp ale jak energia nie ma się gdzie rozproszyć to w wielu przypadkach i tak nic Ci to nie pomoże. Auto może się rozpadać ale przedział pasażerski zawsze bez względu na wszystko ma pozostać nienaruszony. Tak jest w formule 1 (monokok) i we wszystkich autach rajdowych gdzie klatka bezpieczeństwa dodatkowo wzmacnia konstrukcje zaprojektowaną przez producenta.

gr3go

2018-05-07, 14:40
Zwyczajnie ch*jowo ćwiartka wspawana:)

river013

2018-05-07, 17:25
Kapsel_21 napisał/a:



Nie pie**ol bo nikt przy produkcji auta nie planuje tego żeby przy wypadku rozpadło się na dwie części wystawiając pasażerów na zewnątrz i narażając ich na rozsmarowanie po asfalcie. Istnieje coś takiego jak strefy zgniotu, ale nigdy nie obejmują one przedziału pasażerskiego a jedynie komorę silnika i bagażnik. w przypadku silnych uderzeń bocznych bardziej niestety trzeba liczyć na szczęście bo uderzamy bezpośrednio najsztywniejszą częścią auta (progi, słupki itp.) są niby kurtyny boczne itp ale jak energia nie ma się gdzie rozproszyć to w wielu przypadkach i tak nic Ci to nie pomoże. Auto może się rozpadać ale przedział pasażerski zawsze bez względu na wszystko ma pozostać nienaruszony. Tak jest w formule 1 (monokok) i we wszystkich autach rajdowych gdzie klatka bezpieczeństwa dodatkowo wzmacnia konstrukcje zaprojektowaną przez producenta.



Nie planują tego, bo wychodzą z założenia, że masz instynkt samozachowawczy i nie będziesz po publicznej drodze zapie**alał 200 km/h

Samochody rajdowe mają klatki ze względu na wypadki przy dużych prędkościach, a życie ludziom i tak ratuje kask, którego normalny człowiek nie zakłada wsiadając do samochodu.

Zobacz jak wygląda ten samochód i na jak dużym obszarze jest porozpie**alany.. toczył się i toczył i gubił kawałek po kawałku.

zdun

2018-05-08, 07:54
dlatego kupujcie auta z poduszkami powietrznymi