18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Mariusz Goli

slooikk • 2013-02-06, 16:25
był już jeden filmik ukazujący nieprzeciętne umiejętności Pana Mariusza, macie Sadole drugi :pijaki:


ryniu

2013-02-06, 18:16
Przynajmniej nie żebra na browar ani fajek nie sępi jak niektóre atrapy człowieka które muszę spotykać co dzień na swojej drodze.
Warto posłuchać na żywo :)

KH...........ER

2013-02-06, 18:19
@szatan91
"ale gówno, jak czytałem komentarze "o jaki talent, czemu takie osoby nie sa gwiazdami" bo takie osoby nauczyly sie grac dwie, trzy piosenki, brzdękoli sobie szybko tymi strunami i sie podniecacie tym ? ...gowno jak ch*j"

Ta jedna, dwie piosenki to nielada wyczyn, a przedewszystkim test cierpliwości i opanowania.
Uczę się grać na gitarze (jestem początkujący początkowiec) i zaprawdę powiadam Ci...
Palce mnie napierdzielają jak cholera, a gram na ultra miękkich strunach na gitarze akustycznej. Ten kto umie grać na szarpiducie to dla mnie ma talent.
Polecam Ci zacząć grać. Jak nie wymiękniesz po miesiącu to dobrze. Jak sam nie spróbujesz to nie zrozumiesz, gdyż jest to wyższe wtajemniczenie muzyczne ;p

sinjids

2013-02-06, 18:23
Jak dla mnie miejscami zbytnia napie**alanka. Wg mnie lepszy efekt osiągnąłby ograniczając te momenty.

szatan91

2013-02-06, 18:37
z tego co przeczytalem wnioskuje ze "gitarowcy" hejtuja mnie bo oni doceniaja ch*jowe "brzdękolenie" muhahah. Wolalbym nauczyc sie grac na czyms bardziej zaawansowanym technicznie niz pudlo i pare strun...beznadziejnie gra tyle.

PepsiQ

2013-02-06, 18:47
@up

to sie k***a naucz i nagraj jak grasz a nie pie**olisz

ketoprom

2013-02-06, 18:53
NORMALNIE CIARY po plecach mnie przeszły!!! :D

Radysh

2013-02-06, 18:55
szatan91 Proponuję dla cię naukę gry na mandolinie. Urządzenie proste do napie**alania.

Gitara, jaka by nie była, jest najtrudniejszym instrumentem do nauki gry na nim.