18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Kolizje/wypadki w Terminalu Kontenerowym "część II"

InnyName • 2013-12-11, 00:07
Jako, że poprzedni temat się przyjął, (a i brak roboty to i mam czas) BA, dostałem nawet kilka wiadomości. Cieszy mnie również, że tu tyle osób z 3m ! Pozdro

Od razu odpowiem, ze nie odpowiadam na żadne pytania na temat tego co się dzieje głebiej w terminalu, kto kogo zdradza, kto obgaduję, a kto co rozj***ł. Zainteresowani mogą popytać innych pod bramą terminalu.
Temat jest tylko rozrywkowy i ku przestrodze w pracy. Warto dodać także, że nie jestem sztauerem, prezesem, operatorem, kierownikiem, spedytorem, gospodarzem, dysponentem czy kimkolwiek tam jeszcze. Jestem zewnętrznym kierowcą. Ludzie są dziwni.


Dzięki również anonimowym osobą które podesłały swoje sweet focie :)

A więc start:

Atak statku na keje





To co było w poprzednim temacie + 1 nowe zdjęcie.





Gdańsk- pijany empty container handler czołem do betonu





A tu "zdążę, zdążę !" Suwnica placowa kontra samochód zewnętrzny



Reszta jutro w komentarzach (dziś), czekam na resztę fotek, a poza tym temat będzie za długi.
Jeśli fotki dojdą hehe :)

Pozdrawiam !

Parzo

2013-12-11, 11:53
Ładnie ładnie :) Piwo leci, Pamiętam to jak stena walneła chyba suwnice przybrzeżną też było to fajne widowisko :D

sharqylbj

2013-12-11, 12:02
Tylko weź to wyedytuj żeby się nie przyj***li o ilość fotek w temacie, bo szkoda posta

pakicito

2013-12-11, 12:06
Cytat:

Na harda to


nawet jako sarkazm, to jest głupie

Parzo

2013-12-11, 12:07