18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Kolizje/wypadki w Terminalu Kontenerowym "część II"

InnyName • 2013-12-11, 00:07
Jako, że poprzedni temat się przyjął, (a i brak roboty to i mam czas) BA, dostałem nawet kilka wiadomości. Cieszy mnie również, że tu tyle osób z 3m ! Pozdro

Od razu odpowiem, ze nie odpowiadam na żadne pytania na temat tego co się dzieje głebiej w terminalu, kto kogo zdradza, kto obgaduję, a kto co rozj***ł. Zainteresowani mogą popytać innych pod bramą terminalu.
Temat jest tylko rozrywkowy i ku przestrodze w pracy. Warto dodać także, że nie jestem sztauerem, prezesem, operatorem, kierownikiem, spedytorem, gospodarzem, dysponentem czy kimkolwiek tam jeszcze. Jestem zewnętrznym kierowcą. Ludzie są dziwni.


Dzięki również anonimowym osobą które podesłały swoje sweet focie :)

A więc start:

Atak statku na keje





To co było w poprzednim temacie + 1 nowe zdjęcie.





Gdańsk- pijany empty container handler czołem do betonu





A tu "zdążę, zdążę !" Suwnica placowa kontra samochód zewnętrzny



Reszta jutro w komentarzach (dziś), czekam na resztę fotek, a poza tym temat będzie za długi.
Jeśli fotki dojdą hehe :)

Pozdrawiam !

InnyName

2013-12-11, 23:46
soadrocks napisał/a:



Nie, nie siedzę i nie sprawdzam wszystkich tekstów, sadola przeglądam okazyjnie, ale wk***ia mnie coraz większe otępienie społeczeństwa. Rozumiem że można się pomylić, jebnąć jakiś bład ortograficzny, ale nie mogę pojąć jak można być takim analfabetą i jeszcze sie tego nie wstydzic... :-/



Aaa, sorry, juz idę do kościoła wyspowiadać się, idę do swojego nauczyciela j. Polskiego, idę również do dyrekcji szkoły, wysyłam list do papieża i do premiera, do prezydenta,że będziemy razem na wyrównawcze chodzić, wysyłam przeprosiny wszystkim kogo znam i kogo uraziłem swoim jak, że wyk***istym błędem, a teraz idę płakać tak do 6 rana, żeby do roboty zdążyć.

A na serio