18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

jebniecie vtec'a

kenizeg • 2011-08-29, 04:20
zmienne fazy rozrządu w akcji - super wynalazek japończyków ;-)


marcinsud

2011-08-30, 16:51
@up to zwracam honor, choć z drugiej strony wszystkie auta z grupy vw mają te silniki, wiec mk3 nie jest wyznacznikiem dla golfa. Na koniec z mojej strony kończę pie**olenie, bo już sucho się robi.

aroborat

2011-08-30, 16:54
@ rtc

dobre tdi byly jak lataly na pompie rotacyjnej(dobre w sensie oszczedne, w miare mocne i nie do zaj***nia) kolejne serie na pompowtryskach byly gorsze ,a obecne 2.0 na common railu to szajs na poziomie skuterow z chin , wiec zgodze sie ze tdi to najbardziej przereklamowane silniki , tak jak zreszta caly zlom vieswagena , porownaj sobie np 1.9 tdi z lat 2000-2005 do 2.0 hdi peugeota z tych samych lat ,roznica taka jakbys sie przesiadl z ursusa-c330 do np bmw e46 2.0 d

Arex94

2011-08-30, 17:32
A ja mam traktor i do setki rozpędzam sie z 10 s z Mount Everestu ... następna setka w 5 s i ch*j !! :roll:

HondaH22

2011-08-30, 18:04
jestdobrze napisał/a:

moim zdaniem to musi być NO2, włącza się bardzo brutalnie więc turbo i kompresor raczej odpadają a same zmienne fazy to mogą possać i różnica jest ledwo odczuwalna, więc fani hond nie macie się czym podniecać



Tak to było turbo, kompresor, magnetyzer, dioda, stożek, NO2, H20, i leje się do niego paliwo rakietowe z kryptonitem :P

k***a przecież koleś mógł jechać na pół gazie co widać jak się powoli rozpędza a w momencie w którym VTec się załącza wcisnął gaz do dechy i dalej już jechał jak każda lekka Honda. A po drugie to nie był Civic V gen tylko IV tzw żelazko lub rozpie**alacz VAG'ów :D

Pozdrawiam napinaczy z Golfów TDi z wirusami :D

makin11

2011-08-30, 18:32
ress napisał/a:

ch*ja... żaden type-r nie ma takiego pie**olnięcia obrotów, nawet na 1-szym biegu. Jebie fejkiem na ćwierć mili.
PS - dźwięk też nie od niego :P



dokładnie jak już to w tej hani jest turbo

ale i tak hondy wymiatają wszystkie inne marki mają proporcjonalnie najwiekszą moc wyciągnietą z małych silników i to bez turbo :D :D :D

arti4-92

2011-08-30, 18:51
arturro700R napisał/a:

ale ITB to już wynalazek hondy, który idealnie wspolgra z załączonym vtec ;)



A w którym to roku było?

knysha napisał/a:



Radzę poczytać sobie odnośnie silników serii B, a konkretniej B16X (jak w pierwszym filmie).

A VTEC może naprawdę mocno się wbijać - ostrzejsze wałki, zwiększenie kompresji poprzez zastosowanie tłoków doprężających, agresywniejsze mapy paliwowe, ustawianie kątów wyprzedzenia zapłonu itp. - mogę tak godzinami ;)

Mój VTEC niestety zdechł - padnięte panewki korbowodowe.

BTW. Drugi filmik - projekt H22T by Romi (w budzie Ciffa 6 gen) - wygooglać :)

EDIT:
Na potwierdzenie moich słów - filmik. Silnik B18C4 (1.8L, DOHC + VTEC), N/A, mocno doprężony + mody - ca. 6 sek do setki :)




Wolno ssąca dwulitrowa szesnastka po drobnych modach rozpędza w trochę ponad 6 sekund budę golfa mk2 :)

HondaH22 napisał/a:



Tak to było turbo, kompresor, magnetyzer, dioda, stożek, NO2, H20, i leje się do niego paliwo rakietowe z kryptonitem :P

k***a przecież koleś mógł jechać na pół gazie co widać jak się powoli rozpędza a w momencie w którym VTec się załącza wcisnął gaz do dechy i dalej już jechał jak każda lekka Honda. A po drugie to nie był Civic V gen tylko IV tzw żelazko lub rozpie**alacz VAG'ów :D

Pozdrawiam napinaczy z Golfów TDi z wirusami :D



Z tym że, vw robił też dobre silniki. 1,8pirreli w mk1 115koni, 1,8 16v mk2 139 koni, 1,8 g60 mk2 160 koni, rallye mk2 - 160 koni naped na 4 koła, limited mk2 210koni - naped na 4 koła, mk3 2.0 16v abf prawie 170koni i tak do tfsi wersji r 2.0 270 koni :) - tak więc konkurencja dla jdm jest i to konkretna.

(gdy to pisałem myślałem o FTO 2.0 v6 200 koni, hakosuka 2.0 160 koni, albo o nissanach 200sx, honda to muł w stosunku do nissanów czy mitsubishi.

matig

2011-08-30, 20:13
po 1 pbejrzeniu silmiku muślałem ze sie mu kamera przycieła fakt może i sie zbiera na wyrzszych obraotach ale mój tdi szybciej ma 100 na liczniku i zanim mu dojdzie do tych obrotów co mu ta faza się zmienia to mnie już dawno by nie było :D

kn...........ha

2011-08-30, 21:30
arti4-92 napisał/a:

Wolno ssąca dwulitrowa szesnastka po drobnych modach rozpędza w trochę ponad 6 sekund budę golfa mk2 :)



Mojego Accorda (1300kg), silnik F20Z1 (2.0, SOHC, non-VTEC), na normalnej (długiej) skrzyni - ok. 8.6 sek -- nie było źle ;-)

Na dniach złożę silnik do kupy (H22A5 z Prelude V gen), więc może nagram on-board'a i podzielę się :-)

faba

2011-08-31, 00:49
Ja w V też tylko F-ka:(

arti4-92

2011-08-31, 01:08
matig napisał/a:

po 1 pbejrzeniu silmiku muślałem ze sie mu kamera przycieła fakt może i sie zbiera na wyrzszych obraotach ale mój tdi szybciej ma 100 na liczniku i zanim mu dojdzie do tych obrotów co mu ta faza się zmienia to mnie już dawno by nie było :D



No to chyba masz Audi r10...

mcmt

2011-08-31, 01:27
knysha napisał/a:



Mojego Accorda (1300kg), silnik F20Z1 (2.0, SOHC, non-VTEC), na normalnej (długiej) skrzyni - ok. 8.6 sek -- nie było źle ;-)

Na dniach złożę silnik do kupy (H22A5 z Prelude V gen), więc może nagram on-board'a i podzielę się :-)


8.6sek to całkiem dobrze. Do ilu RPM silnik się kręci?

raszpla

2011-08-31, 10:00


i niech ktoś jeszcze powie że nie ma jebnięcia

sami mechanicyk***aznawcy

mccoob

2011-08-31, 13:20
Honda nie ma czym się chwalić bo zmienne fazy rozrządu były stosowane w silnikach SAMOLOTÓW, które walczyły podczas... II wojny światowej ;-)

Furki

2011-08-31, 14:34
Chyba każdy w miarę rozsądny mocowo samochód, na jedynce w górnym zakresie obrotów, jak się mu depnie, to i jest taki efekt, nie wiem czym tutaj się ekscytować.

mccoob

2011-08-31, 15:53
Chyba coś Ci się pomyliło, to nie dwusuw, który w danym zakresie obrotów ma tak zwany rezonans i wtedy ma pie**olnięcie.
Czterosuw przyśpiesza liniowo.