Jak dobrze zauważyłem to w gifie z silnikiem czterosuwowym jest błąd, ponieważ w suwie pracy tuż przed DMP powinno nastąpić otwarcie zaworu wydechowego. Również zawór dolotowy otwiera się za późno, ponieważ w fazie wydechu, tuż przed GMP powinien otworzyć się zawór dolotowy. Błędy te powodują to, że pojawia się tutaj jeszcze jeden błąd, a mianowicie w tych schemacie brakuje fazy pokrycia zaworów, gdzie zawór dolotowy i wydechowy są otwarte i następuje przepłukanie komory spalania.
Najlepsze jest to, że nie można w Polsce kupić wytrychu. Jego posiadanie albo wyrabianie przez osoby nietrudniące się zawodem, w którym jest to niezbędne jest karalne. A w Niemczech normalnie na legalu można takie coś kupić
Jestem jakiś nienormalny, że dokładnie wiem o co chodzi z tym sześcianem?
To są dwa sześciany, które cały czas się zamieniają miejscami. Mały zmienia się w duży, a duży w mały.
To jak zabawa, w której pary kolejno przechodzą przez "tunel" stworzony z rąk innych par, a później ustawiają się na końcu tworząc dalszą część tunelu. A para z "drugiego końca" zaczyna przechodzić przez ten tunel. I zapętlić
Jak to działa z tym wytrychem? Dlaczego podniesiona zapadka nie spada z powrotem po przesunięciu tego co zostało użyte do jej podniesienia
To jest wytrych "hak". Zapadka nie spada spowrotem pod wpływem siły tarcia - nie ogarniesz.
ellsworth napisał/a:
oraz jakie ma znaczenie kolejność podnoszenia zapadek?
Tolerancja. Nie da się wywiercić w rzędzie idealnie równych otworów - każdy, pomimo że wygląda tak samo, jest inny. Otwory są poprzesuwane względem siebie o inną długość, nie są w idealnie równej linii (np. jeden jest bliżej lewej krawędzi od drugiego).
Jestę ękspertę, zajmuję się zamkami (montaż/wymiana/naprawa oraz otwieranie awaryjne) od kilku lat.