18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

pylaochos

2013-05-01, 12:42
Muszę przyznać, że tak ch*jowego dowcipu nie słyszałem od dosyć dawna :D

Pozdrawiam,
A. Chitler.
:hitler:

Sz...........jk

2013-05-01, 14:00
Nidrax napisał/a:


I nie, informatyk nie musi tak naprawdę znać podstaw każdej dziedziny informatyki. To tępi ludzie myślą, że jak ktoś jest informatykiem, to od wszystkiego, co z komputerem jest związane.



Nazywaj mnie tępym człowiekiem, problem w tym, że z wykształcenia jestem informatykiem... To, że jesteś specjalistą w danej specjalizacji nie oznacza, że masz być debilem we wszystkich innych. Osobiście ogarniam świetnie hardware (troche układów się zbudowało, śmierdzi elektroniką, ale to siostra informatyki), programowanie, programowanie aplikacji internetowych, obsługe wszelakiego software, bazy danych (można podciągnąć i pod obługę softu i pod programowanie), potrafie także coś stworzyć w programach graficznych, może kunsztu artystycznego nie mam, ale potrafie je obsługiwać, robiło się także troche projektów 3D. Ogólnie zasmakowałem wszystkich dziedzin informatyki, a to, że specjalizuje się hardware i tworzeniem stron www to inna bajka.

Informatyk tak jak pediatra czy chirurg musi znać podstawy i nawet nie ma o czym dyskutować.

Co do grafiki komputerowej, jak już mówiłem, należy do dziedziny informatyki, ale ciężko znaleźć typowego grafika, który ogarnie programowanie czy hardware (już kilka razy składałem sprzet dla grafików bo sami nie wiedzieli czego chcą...) więc to troche specyficzna dziedzina.

tomek7lol

2013-05-01, 14:02
A jak informatycy mówią na ładne gimnazjalistki???






CZipki

cinekstartpc43

2013-05-01, 14:03
Jak informatyk mówi na gimnazjaliste?






GIMP


A jak widzą policjantów to krzyczą: JPEG JPEG

Nidrax

2013-05-01, 16:39
Abdulan napisał/a: