@up, taa... opowiedzieli... kopiuj wklej z piekielnych, dokładnie z historii : http://piekielni.pl/19157
Infolinia internetu:
- Dzień dobry. Ja jestem adminem w firmie takiej a takiej, straciliśmy połączenie z internetem. Urywa się po trzecim węźle od wejścia do waszej sieci. Samo połączenie do was i autoryzacja wyglądają OK.
- Proszę pana, ja pana bardzo, ale to bardzo przepraszam za to, co teraz powiem. Ale ja muszę.
- Eee?
- Czy lampki na modemie się świecą?
Telefon do biura obsługi klienta.
- Dzień dobry. Jestem administratorem sieci w firmie (...) i mam następujący problem. Straciliśmy połączenie z internetem. Urywa się po trzecim węźle od wejścia do waszej sieci. Samo połączenie do was i autoryzacja wyglądają ok.
- Proszę Pana, ja bardzo Pana przepraszam za to co teraz powiem, ale ja muszę... na prawdę, muszę...
- Proszę, proszę mówić.
- Proszę Pana. Czy lampki na modemie się świecą?
"urywa sie po trzecim wezle" ? to jakas gimbuso-nowo-mowa ?
węzeł w internecie?
@up ja pierdykam co ty palisz?!