18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Informatycy z Call Center

hajtkol • 2012-07-14, 02:20
Telefon do biura obsługi klienta.

- Dzień dobry. Jestem administratorem sieci w firmie (...) i mam następujący problem. Straciliśmy połączenie z internetem. Urywa się po trzecim węźle od wejścia do waszej sieci. Samo połączenie do was i autoryzacja wyglądają ok.
- Proszę Pana, ja bardzo Pana przepraszam za to co teraz powiem, ale ja muszę... na prawdę, muszę...
- Proszę, proszę mówić.



- Proszę Pana. Czy lampki na modemie się świecą?

malwa321

2012-07-14, 21:20
Widocznie dzwoniłem do tej samej firmy. Krew człowieka zalewa jak słyszy to pytanie o lampki na modemie. Potem kolejne "mądre" pytania z listy. Mało tego. Musisz zadzwonić drugi raz, żeby ktokolwiek ruszył dupę, bo pierwsze zgłoszenie trafia tylko do rejestracji - czyt. "może samo się naprawi". I tak słuchasz bajki o lampkach na modemie po raz drugi.
I jeszcze jedno. W call center nie siedzą informatycy tylko studenciaki. Polonista, ekonomista czy inny który normalnej roboty znaleźć nie mógł. Dlatego taki delikwent dostaje "listę pytań do petenta" i leci z tą litanią kiedy ktoś zadzwoni. Ta praca nie wymaga wiedzy informatycznej, po prostu stawiasz krzyżyk przy pytaniu i tyle. To świecą się lampki na modemie czy nie?
..ch*j z lampkami jak problem jest na węźle...

~Conscribo

2012-07-14, 21:21
malwa321 napisał/a:

Widocznie dzwoniłem do tej samej firmy. Krew człowieka zalewa jak słyszy to pytanie o lampki na modemie. Potem kolejne "mądre" pytania z listy. Mało tego. Musisz zadzwonić drugi raz, żeby ktokolwiek ruszył dupę, bo pierwsze zgłoszenie trafia tylko do rejestracji - czyt. "może samo się naprawi". I tak słuchasz bajki o lampkach na modemie po raz drugi.
I jeszcze jedno. W call center nie siedzą informatycy tylko studenciaki. Polonista, ekonomista czy inny który normalnej roboty znaleźć nie mógł. Dlatego taki delikwent dostaje "listę pytań do petenta" i leci z tą litanią kiedy ktoś zadzwoni. Ta praca nie wymaga wiedzy informatycznej, po prostu stawiasz krzyżyk przy pytaniu i tyle. To świecą się lampki na modemie czy nie?
..ch*j z lampkami jak problem jest na węźle...



mają obowiązek, procedury i nic na to nie poradzisz, nie ma się o co spinać ;)

BulletTime

2012-07-15, 14:37
wow, to działa jeszcze coś takiego jak CDAction???

Nutaharion

2012-07-15, 15:52
Zanim przełożą problem dalej muszą spisać takie rzeczy typu czy lampki się świecą, ile się świeci, jak się świecą, jakiego koloru są, a czy reset pomógł.. itp. itd.