18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Ghost Rider 666 HD

98kylo98 • 2013-11-15, 02:01
Od razu ostrzegam, jak się nie podoba brawurowa jazda na drodze to scrollować dalej żeby nie było bólu dupy.

Tego Pana nie muszę chyba przedstawiać. Gość jeździ Suzuki GSX-R 1000K5, Suzuki Hayabusa Turbo oraz Subaru Impreza STI

spoiler


Miłego oglądania.

Dodam jeszcze 4 zdjęcia na koniec :piwo:
spoiler


Tak obejżałem całe, tak jak i inne 1h filmy z nim w roli głównej.
Na YouTube więcej filmów.
Krążą pogłoski że zginął na motocyklu, ale z tego co mi wiadomo to żyje. Jego kumpel zginął, wystarczy pogooglować.
Szukałem nie było, a jak było to wiadomo słabe tagi.

Adrian6886

2013-11-16, 21:30
Gsx-r 1000 ze zdjecia to k3/k4.

tranzystor

2013-11-16, 23:36
Majozen napisał/a:

Zgadzam się, seryjna Hayabusa nie jest specjalnie szybka. Kiedyś na Moto Pikniku w Olsztynie startowałem ZX10R 2k6 z Hayabusą na 1/4 i nie specjalnie się zbierała. Na dodatek jeden z brzydszych motocykli jakie widziałem



To, że jest brzydka pomijam - o gustach się nie dyskutuje. Nie chodzi już o to, że nie jest szybka, tylko o to, że najzwyczajniej nie ma poprostu przyśpieszenia. Pokonanie GSXR1300 litrowym ZX10R to nie wyczyn. Widziałem jak gość na CBR90RR 99' na trasie Gdynia - Słupsk radził sobie bez problemu z Hayabusą.

Makabajachi

2013-11-17, 00:02
Co jak co, ale trasy ma opanowane w ch*j.
BTW. Przy takich prędkościach na motorze to nie powinno go zdmuchnąć z tego motocykla? ;p

98kylo98

2013-11-17, 23:52
Nie wiedziałem że będzie takie zainteresowanie i że trafi na główną.
Gdybym wiedział że będą zainteresowani sam bym wkleił info, także dzięki że mnie wyręczyliście :piwo:

Co do Hayabusy to nie wiem dlaczego akurat wybrał ten model, może jest bardziej podatny na turbo sprężarkę, tzn silnik potrafi wytrzymać spore przeciążenie przez długi czas użytkowania.
Nie jestem ekspertem ale zaglądam na fora motoryzacyjne, gdzie omawiają tego typu sprawy przed uturbieniem i z doświadczenia innych wiem że nie każdy silnik się do tego nadaje.
Jak to jest z motocyklami to ja nie mam pojęcia, dla mnie motocykl rozwijający prędkość do 200km/h byłby i tak za mocny.

Raz jechałem VW4 po swapie silnika 200km/h zgrzałem się jak w lecie w autobusie pełnym ludzi bez klimatyzacji (a siedziałem w budzie to co by było na moto) przy zwalnianiu myślałem że zwymiotuje zaraz obiad który jadłem parę minut wcześniej.
Ja podziękuję za takie przygody, wolę poszaleć wirtualnie na PC/konsoli i nie kusić losu ;-)

Nie radzę uświadamiać właścicielowi że samochód nie jest taki dobry jakim go opisuje zrobi wszystko żeby udowodnić że jednak jest. Szczerze odradzam jeśli macie pełny brzuch aż buty ledwie nakładacie.

kwiatusheck

2013-11-18, 20:13
Generalnie starsze Hajki sa lepsze pod turbo. Silnik ma mniej wpakowanej elektroniki, wiec czesto wybiera sie 2006-2009 rok. Fakt faktem, ze Haja nie ma najlepszego przyspieszenia, ale litrowy gixxer sie posklada przy predkosci maksymalnej. Konkretne turbo zaklada sie przy powiekszaniu cylindrow, najmocniejsze Hajki, 700+ koni maja pojemnosc okolo 1600cc+ przy twinturbo. W BigCC w Reading takich sprzetow jest od zaj***nia, az glowa boli od ogladania :)