Co ciekawsze takie sytuacje o nie ewenement, jak widzę, że ktoś zabiera łuk do zawrócenia to od razu zwalniam, żeby się upewnić czy wpadł na to by spojrzeć w lusterko
Przecież nie od dziś wiadomo że jak się zawraca i wrzuci lewy kierunek to ma się pole siłowe z lewej strony nawet jak się najpierw wjedzie maks do prawej, a potem och niemożliwe przyj***ł we mnie.
I tak po dupie dostanie kierowca ciężarówki, "toc pan jest profesional driver, trzeba uważać, ludzie powinni sie od pana uczyc" taki tekst by policjant powiedział do niego wiem co mowie sam jestem kierowca w USA
Jak już tak bardzo chciał go wyminąć, to powinien bardziej w prawo odbijać. To tak jakby na przejściu widzieć przebiegającą osobę i starając się jej nie potrącić, odbijamy w lewo, tam. gdzie osobnik biegnie...
Tam są dokładnie 3 pasy.
Wytłumaczę ci jak krowie w rowie:
1) 1wszy od lewej pas to pas dla pojazdów z przeciwka.
2) 2gi od lewej czyli środkowy czyli ten którym jechała ciężarówka to pas do jazdy tak jak jechała ciężarówka
3) 3ci od lewej czyli ten po prawej to pas do skrętu w prawo.
Ogarnąłeś czy twój mózg jeszcze przetwarza te informacje?
Powiem jaśniej - gość jadący pickupem skręcał w lewo czy tam zawracał, jeden ch*j, z pasa do skrętu w prawo.