18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

BeamNG - Silnik fizyczny przyszłości

kuropatwa121 • 2013-05-30, 20:48
Przedstawiam Wam BeamNG, silnik fizyczny i graficzny który zostanie zainicjowany niebawem do silnika CryEngine 3.
Wyobraźcie to sobie w GTA V :mrgreen:

Po więcej informacji odsyłam na: http://www.beamng.com/content/

bloodwar

2013-05-30, 21:09
Ludzie śmiali się z GTA 4 że niby żeby puścić je na maks detalach trzeba komputera z NASA, jakby kazdy potrącony samochód w GTA V miał mieć unikalny model zniszczeń każdego pojedyńczego elementu składowego samochodu (i na podstawie tego modelu wyliczane jeszcze cienie i odbłyski real time) to obawiam się, że nawet komputer NASA by mocno haczył :-)

kuropatwa121

2013-05-30, 21:21
bloodwar napisał/a:

Ludzie śmiali się z GTA 4 że niby żeby puścić je na maks detalach trzeba komputera z NASA, jakby kazdy potrącony samochód w GTA V miał mieć unikalny model zniszczeń każdego pojedyńczego elementu składowego samochodu (i na podstawie tego modelu wyliczane jeszcze cienie i odbłyski real time) to obawiam się, że nawet komputer NASA by mocno haczył :-)


Na pewno obmyślili jakieś rozwiązanie tego problemu, bo jeżeli mają zamiar użyć tego w grach to nie mogą nastawiać się że każdy nabywca gry będzie miał komputer za 50.000zł

Pan_Marszałek

2013-05-30, 21:42
Myślę, że za jakieś 10 lat ten silnik będzie standardem w grach.

Najkus

2013-05-30, 21:47
GTA IV było ch*jowo przeportowane :D

robert357

2013-05-30, 22:06
Hmm. A to nie bodajże Ci co robili Rigs of Rods?

DonMarti

2013-05-30, 22:07
Ja kupilem PC 2 lata temu. Wydalem ok 2500zl i gta IV dziala na maxa bez problemu.

ukcioo

2013-05-30, 22:07
całe szyby po stłuczce; faktycznie fajny ten silnik

____

2013-05-30, 22:07
Czyli Matrix nie jest filmem?

DeX3r

2013-05-30, 22:08
Przecież ten filmik jest stary jak internet

kuczej

2013-05-30, 22:08
W Need for Speed niech taki zainicjują