18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

BeamNG - Silnik fizyczny przyszłości

kuropatwa121 • 2013-05-30, 20:48
Przedstawiam Wam BeamNG, silnik fizyczny i graficzny który zostanie zainicjowany niebawem do silnika CryEngine 3.
Wyobraźcie to sobie w GTA V :mrgreen:

Po więcej informacji odsyłam na: http://www.beamng.com/content/

szymon77513

2013-05-30, 22:13
pewnie to stworzenia tego silnika wykorzystali nagrania/materiały od ruskich. :krejzi:

domix2t

2013-05-30, 22:20
Według mnie realizm w grach jest dobrą rzeczą np. takie GTA IV no ale bez przesady. Jeżeli taki silnik zostałby zainicjowany w grach to bym k***icy dostał bo co chwila rozj***ny samochód. Ale jeżeli popatrzymy nad użyciem tego silnika w symulatorach to może się sprawdzić.

apanas

2013-05-30, 22:21
Ktoś tu nie odrobił zadania domowego! Rockstar Games pokazało filmik demonstrujący ich silnik fizyki dla pojazdów który zostanie użyty w GTAV. W ogóle to nie wiem czy on nie był pokazywany tutaj, na Sadolu. Myślę że na filmiku okazującym BeamNG trochę źle dobrali odbicie amortyzatorów i wagę pojazdów, bo się odbijają jak piłki. Tamten miał mniej zniszczeń (ale też miał, i to dobre!), ale bardziej realistycznie wyglądało.

chlusniembousniem

2013-05-30, 22:21
Cytat:

silnik fizyczny i graficzny który zostanie zainicjowany niebawem do silnika CryEngine 3.


Porzucili silnik CryEngine i przerzucili się na Torque3D.

melemele89

2013-05-30, 22:25
k***a dam sobie łeb ściąć że już ponad rok temu to tu widziałem

Kamas95

2013-05-30, 22:28
W zwolnionym tempie lepiej to wygląda.

szefooo

2013-05-30, 22:28
Lord910 napisał/a:

Myślę, że za jakieś 10 lat ten silnik będzie standardem w grach.



Za 10 lat?
Chyba k***a w grach z biedronki.

kmonnz

2013-05-30, 22:31
Szczerze? Jak dla mnie, bez szału. Wygląda jak zderzenia żelków... :x

exdij

2013-05-30, 22:40
bloodwar napisał/a:

Ludzie śmiali się z GTA 4 że niby żeby puścić je na maks detalach trzeba komputera z NASA, jakby kazdy potrącony samochód w GTA V miał mieć unikalny model zniszczeń każdego pojedyńczego elementu składowego samochodu (i na podstawie tego modelu wyliczane jeszcze cienie i odbłyski real time) to obawiam się, że nawet komputer NASA by mocno haczył :-)



Wcale tak nie musi być i nie będzie, ponieważ na tej samej zasadzie działa system zniszczeń w Rigs of Rods i wystarczy komputer, który nawet nie uciągnie gta iv na pełnych detalach by obsłużyć ten system silnik.

Cr...........an

2013-05-30, 22:40
Trzeba by zacząć jezdzic przepisowo w gta.

wtyczka

2013-05-30, 22:45
taaa. a ale drzewa dalej będą kuloodporne.

Pan Kot

2013-05-30, 22:45
a taka graafika będzie musiaała to ciągnąć

avalanch

2013-05-30, 22:58
To jest softbody engine coś co było już w rig of rods, a te beam jest pod cryengine. Każdy taki silnik jest dobrze zoptymalizowany + do tego dobrze zoptymalizowany silnik gry i nie potrzeba do tego super komputera NASA bo i tak teraz większość rzeczy idzie przez kartę graficzną. BTW GTA 4 używało autorskiego silnika RAGE i silnika behawioralnego Euphoria, GTA 5 będzie używać tego samego tylko w nowszej wersji.

ZoruniD

2013-05-30, 23:02
Ten filmik to fake! nie ma manekinów w środku! Kto w ogóle prowadził te wszystkie samochody?! FAKE wam powiadam!

BoriaS

2013-05-30, 23:06
W Gran Turismo to chyba nie realne znając podejście twórców. ; )