18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

BDSM

enio_katem • 2018-03-30, 10:11
ang. bondage & discipline, domination & submission, sadism & masochism.



Był ktoś?

edek.bajzel

2018-03-31, 09:32
Indyferentny
używasz zbyt skomplikowanych zwrotów, słów, oraz dużo napisałeś,
to nie forum literackie, tylko portal dla gówniarzy, którzy nie lubią czytać, niemniej zasłużone piwko,
bo nie każdemu chce się nawet myśleć po trzeciej w nocy

Ja...........ro

2018-03-31, 10:30
Indyferentny napisał/a:



Ty serio jesteś taki upośledzony czy Ci za to płacą? Puściłbym to koło ch*ja, ale sp***olenie trzeba zwalczać... ciężko wybrać od czego zacząć, bo takiego bełkotu w którym każde zdanie można obalić na tysiąc sposobów dawno mnie nikt nie dostarczył.

"Nie słyszałem wcześniej o tym programie, a tematyka odcinka nie jest ambitna, ale zaciekawiło mnie to." - czyli nie znam się, nie mam pojęcia o temacie, który został poruszony w komentarzu ale się wypowiem i jeszcze udowodnię swoją rację. Serio, clownie? Już uciąłeś sobie nogi... ale nie ma czemu się dziwić, po co one lemingowi. Porzygałem się ze śmiechu jak określiłeś z marszu moje poglądy, "przynależność partyjną", upodobania w kierunku ONR, a jeszcze bardziej porzygałem się jak utożsamiłeś ONR z nemesis lewackiego sp***olenia czyli (jak mniemam w twoim odczuciu) z archetypową prawicą. Traktowanie ONR'u jako wyznacznik prawicowej ideologii to crème de la crème wśród lemingów twojego pokroju, prawie jak nazywanie hitlerowskiego narodowego socjalizmu prawicowym albo lepiej skrajnie prawicowym. :idzwch*j: