18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

787

MegaKonrad • 2013-01-28, 13:55
787 uziemione a potrafia takie rzeczy :-) :idea:

daro1337

2013-01-28, 23:43
o fajnie, będzie mogł w Modlinie startować.

cvb

2013-01-29, 00:01
A w Krk na testach tylko kółka kręcił, i wielce podnieceni.. To dopiero jest testowanie.

crazY01

2013-01-29, 00:27
jestem ekspertem wiec odrazu uprzedzam..

ten samolot poprostu wyladowa i sytartowal.

:oops:

ch...........07

2013-01-29, 01:04
@ellsworth, cycek01 chłopaki rozwalacie system ;O Serio

babubabu89

2013-01-29, 03:30
ładnie kręci może prototypy były testowane 11 września 2001 :D

b3mol

2013-01-29, 03:39
Moze powiem cos, ale nie przykladowo o tym samolocie. Naj***ny jestem, wiec sorry za bledy,.
Znam pilotow z firmy Midroc, ktorzy wala masowe trasy prywatnymi samolotami i sami potwierdzili, ze przez 98% loty samolot sam kieruje, a pilot h*ja robi. Powiedzieli tez, ze to nie zalezy od linii itp...
Praca pilota jest ciezka jak kazda inna... Jest stres i emocje jak cos jebnie. Ale suma sumarum 98% moga w h*ja "leciec".

minusator

2013-01-29, 05:26
Pocisk na cały kraj że nielatające gówno a teraz filmik zamykający wszystkim twarze, ktoś to PR-owsko zajebiście przemyślał.

arsene007

2013-01-29, 21:21
to tak:
-faktycznie te problemy to choroby wieku dziecięcego, póxniej będzie git
-tak krótki rozbieg bo samolot jest pusty i z minimalnym zapasem paliwa , jak to na pokazach
-jest lepszy dlatego, że jest lżejszy ( czyli spala mniej tez =mniej kasy na paliwo)
-jak ktoś pisał , w większości jest z kompozytów, pomimo że jest dużo kompozytowych samolotów i wszystkie współczesne szybowce to jednak na taką skalę ( duży samolot-duze obciązenia, duzo eksploatowany) nie było to jeszcze stosowane i nie wiadomo konkretnie jaki jest okres pomiędzy naprawami, wymianami ( jest szacowany oczywiście na podstawie badań w lab , testów oraz badań samych płatowców po okreslonych godzinach lotu podczas testów do certyfikacji itp)
-co ile zmienia sie opony to prędzej pytaj mechaników lotniczych, a nie pilotów. W wojskowych jest tak że do 7 warstwy opona jest zdatna. Normę okresla producent i na tej podstawie ( i też oczywiscie diagnostyki stanu technicznego) wymienia się od razu całe koło

okar19

2013-01-31, 02:56
szacunek dla pilotów za umiejętności, każdy z nas siedzący na miejscu dla pilota rozj***łby się przy pierwszej próbie skrętu.


ps
chciałbym się tak przelecieć pasażerskim