18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

787

MegaKonrad • 2013-01-28, 13:55
787 uziemione a potrafia takie rzeczy :-) :idea:

SoapGG

2013-01-28, 19:25
Wszyscy którzy nazywają 787 złomem - ogarnijcie sobie, jakie problemy przy wyjściu miały na przykład McDonnell Douglas DC-10, Airbus A320 czy nawet A380 (lot Qantas 32), przy tym problemy 787 to kaszka z mleczkiem.

n1troo

2013-01-28, 19:33
pierdziele być takim oblatywaczem, niewiadomo kiedy skrzydło może się urwać, albo cos ;D

evilmatt

2013-01-28, 19:33
Już był jeden taki co samolotem takich gabarytów latał jak "myśliwcem", a Bud Holland się nazywał.
:amused:
A tak czysto poważnie, to Dreamliner jeszcze się wyrobi jak podrośnie. ;)

aro06

2013-01-28, 19:53
buty by wyczyścił :D

dumad

2013-01-28, 20:22
ch*ja sie znacie. WRONA ZA STERAMI!! :amused:

rivet

2013-01-28, 20:27
akcja od 3:45

muydeemer

2013-01-28, 21:10
Meretrix napisał/a:

Z jakiego powodu tak się wszyscy podniecają tymi samolotami które LOT kupił, przecież one nie są w niczym najlepsze, zwykłe samoloty pasażerskie a podnieta jakby A380 kupili. W innych krajach gówno by to kogo obchodziło co jakaś linia lotnicza kupiła, ale w Polsce wielkie wydarzenie.



nie kupil, wynajmuje

dominus1996

2013-01-28, 21:23
pauauek napisał/a:

Mnie nabardziej dziwi start przy takim małym rozbiegu :O Ma ktoś informację na teamt tego pasa startowego?



Wraz z tymi "dojazdówkami" pas w Farnborough ma 8005ft, czyli 2440m. Wystarczająco dla tego samolotu.

cycek01

2013-01-28, 21:32
Każdy Boeing miał takie awarie, zanim stał się swoistą legendą (747, 767, 737).

@Meretix: są najlepsze choćby w spalaniu paliwa. Stul ryj jak się na czymś nie znasz.

Fred822

2013-01-28, 21:35
ehh marne zakończenie... Myślałem, że zacznie r*chać te mrówki :roll:

EdmundKemper

2013-01-28, 21:38
Jak jest tu jakiś pilot(a wierzę, że jest, bo na sadisticu są wszyscy) to mam pytanie. Co ile zmienia się opony w takich samolotach pasażerskich?

cycek01

2013-01-28, 21:49
@@AmorPatriaeNostraLex: to wszystko zależy od wielu czynników jak choćby masy samolotu. Zwykle jest to kwestia tygodnia.

ellsworth

2013-01-28, 21:54
@Meretrix
No właśnie, gdyby były zwykłe to by źle nie było. Niestety są zrobione z kompozytów na co kompletnie nie jesteśmy jeszcze technologicznie przygotowani. Tzn. wyprodukować to jedno, ale nie ma dobrych metod ocen zmęczenia takich materiałów, a w przypadku samolotów to jest sprawa priorytetowa. Stąd takie opóźnienia we wdrażaniu tych samolotów. Niby naprędce wymyślili jakieś normy odnośnie zużycia kompozytów, ale wiadomo, że co nagle to po diable. Te 787 sobie będą latać do pierwszej katastrofy i ustalenia, że wada która do niej doprowadziła była do wykrycia jedynie przy pomocy badań mikroskopowych, a nie w warunkach przeglądów hangarowych i historia tego samolotu skończy się z jeszcze większym hukiem niż Concorda.

xmikexpl

2013-01-28, 22:47
Ale skubas zwrotny, takim to mogą pocelować chłopaki z turbanami.... :)

T34v2

2013-01-28, 22:50
Piękny, sk***el.