jak ty byś miał do wyboru próbować wyjść z poślizgu albo rozj***ć rajdówkę, która jaka by niebyła trochę kosztuje, w amatorskim rajdzie to byś ryzykował ?
k***a, pie**oleni mistrzowie kierownicy, którzy w porywach ujeżdżali matiza albo seicento rodziców.
Jak macie pie**olić głupoty, to wypieprzać do NFS, bo Colin to dla was chyba za wysokie progi.
Jak nadal nie rozumiecie, to może w końcu wbijcie sobie do waszych lamerskich łbów, rurkarskie 18-latki.
Na zakręcie jest lód. Z lodem nie zrobisz nic, choćbyś się zesrał. Kierowcom, którzy są na filmie moglibyście rury wydechowe czyścić, a skoro tyle osób poszło bez kontroli to znaczy, że było kurewski slisko. Nawet czterołapy, które poszły na kontrze z gazem i przeciwskrętem na pełnej kuwie też sunęły, jak inni. Tak więc - wszystkim którzy twierdzą, że na filmie są lamusy, że na pełnym hamulcu, że oponki nie takie - sugeruję: sami przejedźcie się na pełnej k***ie na byle KJS-ie po zwykłym śniegu (o lodzie już nie wspomnę), a potem cwaniakujcie. Mistrzowie Colina, k***a, kwejk tu się zrobił.
P.S. Rajd objeżdża się zawzyczaj dzień wcześniej, jeśli pojawia się radykalna zmiana pogody, np lód na dohamowaniu do ostrego zakrętu, to notatki pilota można sobie w dupę wsadzić.
Dziękuję, dobranoc.
Nie spinaj się tak bo Ci żyłka na pełnej k***ie pęknie.